Αποστολέας Θέμα: DUCATI MONSTER S4 - Revell 1:9  (Αναγνώστηκε 1098 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΣΠΥΡΙΔΩΝ

  • IPMS 709
  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 139
  • Age: 63
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ ΒΥΡΩΝΑΣ
  • Αλεξανδρής Σπύρος
DUCATI MONSTER S4 - Revell 1:9
« στις: Ιουλίου 07, 2012, 01:13:59 μμ »
Κύριοι το τελικό απότελεσμα έτοιμο για κρητική.







Ευχαριστώ

Σπύρος

Αποσυνδεδεμένος witch king

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Age: 51
Απ: DUCATI MONSTER S4 - Revell 1:9
« Απάντηση #1 στις: Ιουλίου 29, 2012, 09:02:31 μμ »
Απλα πανεμορφη ενα μπραβο απο μενα, δε φτιαχνεις και μια σαν αυτη της υπογραφης σου?

Αποσυνδεδεμένος ΣΠΥΡΙΔΩΝ

  • IPMS 709
  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 139
  • Age: 63
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ ΒΥΡΩΝΑΣ
  • Αλεξανδρής Σπύρος
Απ: DUCATI MONSTER S4 - Revell 1:9
« Απάντηση #2 στις: Ιουλίου 29, 2012, 09:30:44 μμ »
Αγαπητέ witch king σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Όσο αφορά τη μοτό στην υπογραφή μου είναι μοντέλο  --vincet  black shadow 500cc--  το οποίο έχω ήδη φτιάξει.

Σπύρος  ::salut:: ::salut::

Tags: