απαντώντας στο αρχικό (λίγο ασαφές) ερώτημα:
Ελληνικά σήματα στην 1/35: μόνο τα λιγοστά στην καρτέλλα του Plastimodellismo για αεροσκάφη. Είναι πλαίσια αριθμών και εθνόσημα.
Για τα λοιπά (κλάσεις γεφύρωσης κλπ.) νομίζω ότι κάθε κιτ τα περιλαμβάνει στην καρτέλα του.
για πιο ειδικά (πχ. "Π.Ε. 22", "ΠΑ", "ΤΕ", κλπ.), θα πρέπει να καταφύγεις σε περισεύματα, ή σε τύπου Letraset (πολύ μικρά).
Για πολύ ψιλά γραμματάκια (λευκά και μαύρα), χρησιμοποιώ της Woodland Scenics αλλά δυστυχώς δεν έχει Ελληνικά.
Τελευταία λύση όπως προαναφέρθηκε είναι το βάψιμο των σημάτων ή να φτιάξεις μόνο σου ότι θέλεις σε υπολογιστή και να τα τυπώσεις σε καρτέλα decal.
καλή τύχη για ότι επιλέξεις.
Σ.Σ.