Αποστολέας Θέμα: Master Sergey Golikov Sd.Kfz. 182 King Tiger(Henschel) Czech 1945  (Αναγνώστηκε 2716 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Dimmu Borgir

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1042
  • Age: 50
  • Τόπος: Εξαρχεια-Αθηνα
  • Klein Mein
Master Sergey Golikov Sd.Kfz. 182 King Tiger(Henschel) Czech 1945
« στις: Ιούνιος 03, 2012, 01:05:32 πμ »
Sd.Kfz. 182 King Tiger (Henschel) s.Pz.Abt.503 Czech 1945

    Με βάση το παλιό αλλά πολύ καλό κίτ της Revell στην 1/72 αποφάσισα να αναπαραστήσω ένα βασιλικό τίγρη της επιλαρχίας βαρέων αρμάτων 503 με νούμερο 213 που έδρασε στην Τσεχία το 1945 λαμβάνοντας μέρος σε αρκετές και έντονες μάχες μέχρι την τελική και «άδικη» κατάληξή του.

Το συγκεκριμένο άρμα πέρασε μέσα από το χωριό Brloch και στον δρόμο 143 προς το Prachatice μόλις 500 μέτρα από το χωριό Kuklov ο δρόμος κατέρρευσε από το τεράστιο βάρος του άρματος και με την πτώση έσπασε όλη η δεξιά ερπύστρια.Αφού κάθε προσπάθεια για περισσυλογή  ήταν άσκοπη το πλήρωμα τοποθέτησε ποσότητα εκρηκτικών και το ακινητοποίησε τελείως.




    Η κατασκευή
     Προμηθεύτηκα  με το πολύ καλό photo-etched σέτ της Voyager Models με κωδικό PE72006

και ξεκίνησα με την διαμόρφωση του μοντέλου σαν αυτή προς το τέλος του 1944 με την βοήθεια πλαστικού φύλλου και διατομών από την σειρά της Evergreen. Αναπαραστήθηκαν όλα τα γαζιά των κολλήσεων με εποξικό στόκο , αντικαταστάθηκαν όλες οι χειρολαβές με άλλες από διαφορετικών διατομών χαλκόσυρμα, πολλές από τις βίδες και τα μπουλόνια  επίσης αντικαταστάθηκαν με άλλα από την σειρά της Master Club για πιο καλή και «κοφτή» λεπτομέρεια, καθώς και αρκετά κομμάτια του κιτ με άλλα από το spares-box  προερχόμενα από το αντίστοιχο μοντέλο της Dragon(κώδωνες εξαερισμού του κινητήρα,καπάκι θυρίδας διοικητή, ανταλλακτικά πέδιλα ερπύστριας, φώς της Bosch, δέστρες σχήματος U , θωρακισμένο κάλυμα  πυροβόλου) τοποθετήθηκαν στην θέση τους δίνοντας το μέγιστο βαθμό λεπτομέρειας.
Άλλαξα την πλαστική κάνη με μεταλλική εξαιρετικής λεπτομέρειας  από την σειρά της RB και αντικατέστησα την κάνη του πολυβόλου στο πήγμα με ένα επίσης μεταλλικό από την σειρά της ABER.
Η υφή στα χυτά κομμάτια αναπαραστάθηκε με τη βοήθεια του υγρού στόκου της Gunze (1000άρης για την κλίμακα) και ενός παλιού και σκληρού πινέλου.Ένας κουβάς από την σειρά photo-etched αξεσουάρ της Part περάστηκε στο «λαιμό» μιας από τις εξατμίσεις.


 Κατασκευάστην και βάφτηκαν οι τροχοί και οι ερπύστριες πρόχειρα και ως επί το πλείστον στο πίσω μέρος κοντά στο πήγμα και το μοντέλο προετοιμάστηκε πλέον για το ….
     Βάψιμο
   Το μοντέλο ψεκάστηκε αρχικά με ένα μίγμα από ακρυλικά χρώματα της Tamiya XF-60( Dark Yellow) και  XF-2 (Flat White) αναπαριστώντας το Dunkelgelb σε αναλογία 3:1 λαμβάνοντας υπόψιν και το scale effect (δηλ.ότι το μοντέλο είναι 72 φορές μικρότερο από το πραγματικό και το χρώμα πρέπει να είναι προσαρμοσμένο και αυτό για να δείχνει και πιο σωστό και πιο ωραίο υπό κλίμακα).
Με ελεύθερο χέρι  ψεκάστηκαν και τα υπόλοιπα δύο χρώματα της παραλλαγής όπου για το πράσινο χρησιμοποιήθηκε το XF-65 (Field gray) και για το καφέ το XF-10 (Flat Brown) σε ανάμιξη με το XF-57 (Βuff) 3 : 1.
Στη συνέχεια περάστηκε η ερπύστρια με διάφορους τόνους κοκκινοκαφέ αποχρώσεων και ψεκάστηκε το σύνολο με XF-57 (Buff) υποτονίζοντας τα πάντα και δίνοντας την κατάλληλη υφή και αίσθηση για το σκόνισμα-λάσπωμα που θα ακολουθήσει αργότερα.Τοποθετήθηκαν και οι χαλκομανίες προερχόμενες και αυτές από διάφορα περισσεύματα  και ακολούθησαν wash, pin wash, και φίλτρα με διάφορα λάδια ζωγραφικής.Chipping με σφουγγαράκι και επικουρικά με πινέλο και ακρυλικά χρώματα Vallejo(εναλλακτικά χρησιμοποιήστε έναμελ της Humbrol).Με την βοήθεια διαφόρων χρωστικών (pigments) από την σειρά της Mig Productions ακολούθησε προσεκτικό σκόνισμα στα σημεία.





  Για αναπαράσταση της λάσπης που επικολλάται στους τροχούς και σε διάφορα σημεία του σκάφους-πήγματος χρησιμοποιήθηκε μίγμα ακρυλικής βάσης/γύψου/νερού/χρωστικών διαφόρων αποχρώσεων/γιαλυστερού ακρυλικού βερνικιού, ένα παλιό πινέλο και ο αερογράφος προσαρμοσμένος σε χαμηλή πίεση για να φυσάει και να εκτοξεύει το μίγμα στις παραπάνω περιοχές.
(Αναλυτικότερα παίρνουμε μια μικρή ποσότητα από το μίγμα με το πινέλο το τοποθετούμε μπροστά στο μοντέλο και κοντά στην περιοχή που θέλουμε να δουλέψουμε και φυσάμε με τον αερογράφο με ΧΑΜΗΛΗ πίεση προς αυτή.Πριν ρίξουμε ένα τόνο υλικού φυσάμε το πολύ πρώτα  σε μια κόλα χαρτί μέχρι να βρούμε την σωστή ποσότητα που πρέπει να πέσει και σταδιακά το «χτίζουμε» μέχρι το αποτέλεσμα να μας ικανοποιεί.)

  Μετά από αρκετό κόπο το αποτέλεσμα έδειξε στα μάτια μου ικανοποιητικό και στη συνέχεια τοποθέτησα το μοντέλο σε μια μαύρη βάση με μια επιγραφή των στοιχείων του έτοιμο για να πάρει τη θέση του στη βιτρίνα μου.



Μετάφραση-απόδοση : Χρήστος Αποστολόπουλος ( με την άδεια του κυρίου Sergey Golikov)
Για το Modelclub.gr 2012
Σχόλια, απορίες στο αντίστοιχο ξεχωριστό τόπικ που υπάρχει για όποιον επιθυμεί :wink:
I ride my fate with all my hate!!!