Χαιρετω την παρεα.
Η τελευταια μου κατασκευη, το Harrier GR9 της Revell στην 1/48.
Το κιτ μου ειχε μπει στο ματι και μου το εκανε δωρο η γυναικα μου στα γεννεθλια μου.
Απο πλευρα κατασκευης εχει τα θεματα του κυριως στο κουμπωμα των πτερυγων με την ατρακτο , οπου ενα κομματι εχει λαθος μεγεθος
και θελει κοψιμο καθως και το οτι οι πτερυγες κανουν ενα εραστιων διαστασεων σκαλοπατι με την ατρακτο.
Αλλη μια δυσκολια ειναι η γραμμη στην καλυπτρα η οποια φευγει αλλα σε μενα ου εκανε ενα κρακ στο αλεξηνεμιο μιας και ειναι πολυ λεπτο.
Τωρα απο χαλκομανιες δεν επρεπε να βαλω τις επετειακες αλλα τις ηθελε η γυναικα

αλλιως θα επεφτε πολυ βρωμα πανω του.
Γενικα ηταν μια ευχαριστη κατασκευη αν αφαιρεσω το σπασιμο στο αλεξηνεμιο που με ξενερωσε και "το παρατησα "

Ευχαριστω για τον χρονο σας και τα σχολια σας.

Κωστας