Αποστολέας Θέμα: Master Sergey Golikov M 1070 HET Ballaton Models 1/72  (Αναγνώστηκε 2262 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Dimmu Borgir

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1042
  • Age: 50
  • Τόπος: Εξαρχεια-Αθηνα
  • Klein Mein
Master Sergey Golikov M 1070 HET Ballaton Models 1/72
« στις: Μάρτιος 07, 2012, 12:39:22 πμ »
   Ιστορικό και Τεχνικά χαρακτηριστικά

  Ο τράκτορας HET είναι ένα όχημα επιμελειτίας και υποστήριξης που χρησιμοποιήται στην μεταφορά, ανάπτυξη και εκκένωση βαρέων οχημάτων.Η χρήση του εξοικονομεί λιγότερες φθορές και βλάβες σε άρματα και οχήματα (σύμφωνα με τους νέους κανόνες εμπλοκής τα άρματα δεν χρειάζεται πλέον να αναπτύσσονται μόνα τους στον χώρο επιχειρήσεων.), και έχει μικρό λειτουργικό κόστος καθώς η διαχείρηση-συντήρηση βαρέων φορτίων είναι κατά κανόνα ακριβή και περίπλοκη.
    Ο τράκτορας παράγεται από την Oshkosh Truck και το τραίηλερ από την Systems & Electronics Inc με έδρα το  St. Louis.Η ικανότητα μεταφοράς είναι μέχρι 70 τ και κυρίως η μεταφορά αρμάτων τύπου Abrams αλλά και άλλων πολλών και διαφορετικών οχημάτων (δομικά μηχανήματα, μεταφοράς προσωπικού κ.α.)
     Ο Oshkosh 1070F (8χ8) heavy equipment transporter (HET) αντικατέστησε τον αντίστοιχο Scammell Commander στο Βρετανικό στρατό. Η εταιρία παραγωγής έχει παραδώσει στις αμερικανικές ένοπλες δυνάμεις πάνω από 2,600 μονάδες με διάφορες διαμορφώσεις.Οι ανάγκες και οι κίνδυνοι του πεδίου της μάχης βελτίωσαν αρχικές αδυναμίες  με την χρήση ιδιοκατασκευών θωράκιων που έσωσαν πολλές ζωές και ταυτόχρονα πέρασαν στην παραγωγή ως στάνταρ εξοπλισμός.

    General Characteristics (Wikipedia)
   M1070 tractor   M1000 trailer
Length:   30 feet 2 inches (9.19 m)   51 feet 10 inches (15.80 m)
Width:   8 feet 6 inches (2.59 m)   12 feet (3.7 m)
Height:   12 feet 1 inch (3.68 m)   
Weight:   41,000 pounds (19,000 kg)   50,000 pounds (23,000 kg)
Speed:   40-45 mph   45 mph
Fuel:   150 Gallons in the driver-side tank, 100 Gallons in the passenger-side tank   
Range:   300 miles   
Crew:   2+4   
Payload:   140,000 pounds (64,000 kg)   
Engine:   500 horsepower Detroit Diesel 8V92   N/A
Transmission:   Allison CLT-755 5-speed automatic with TC-496 torque converter    
Fording:   28 in   




Ιδιοκατασκευή θωράκισης “hillbilly armor” σε εργαστήριο μετώπου (φωτό 3 & 4 )



Αποτελέσματα μάχης σε μη θωρακισμένο όχημα.(Φωτό 5)

 
 Εργοστασιακές θωρακίσεις.( Παρατηρήστε το διαφορετικό χρώμα στο καπώ και το χρώμα στους ανταλλακτικούς τροχούς) - (Φωτό 6 & 7)

    Κατασκευάζοντας το κίτ
   Μέσα στο 2010 η ουγγρική εταιρία Balaton Modell κυκλοφόρησε ένα  multimedia κίτ (ρητίνη και φωτοχαραγμένα κομμάτια) του εν λόγο οχήματος σε 1/72.Πρόκειται για ένα εξαιρετικό κίτ απίστευτης σχεδίασης και λεπτομέρειας που προυποθέτει όμως μεγάλη εμπειρία και ικανότητα  από τον υποψήφιο κατασκευαστή, και μπορούμε να πούμε πως ίσως δεν υπάρχει εφάμιλλό του αντίστοιχο σε ρητίνη σε αυτή την κλίμακα.


 
           Αποφάσισα να κατασκευάσω το όχημα σαν ένα από αυτά που είναι σε υπηρεσία στο Ιράκ.Πολλά από αυτά έφεραν αυτοσχέδια θωράκιση αποτελούμενη από πλάκες χάλυβα συγκολημένες γύρω από την καμπίνα . Η κατασκευή ξεκίνησε από το εσωτερικό της καμπίνας και μετά από αρκετές δοκιμές και αφού όλα κολήθηκαν στις θέσεις τους βάφτηκαν με διάφορες αποχρώσεις από την σειρά ακρυλικών χρωμάτων της Vallejo.


           Ακολουθώντας τις οδηγίες το «κτήνος» άρχισε να παίρνει μορφή.Το σασσί είναι ένα από τα σημεία που έχει δοθεί μεγάλη έμφαση στη λεπτομέρεια και χρειάστηκαν αρκετές δοκιμές προκειμένου να κοληθούν όλα και να είναι ευθυγραμμισμένα και συμμετρικά.

                Η καμπίνα είχε κάποια μικρά θεματάκια εφαρμογής και μετά από πολύ προσοχή και λίγο στόκο το κομμάτι του καπώ τοποθετήθηκε.Αφού τα περισσότερα στάδια είχαν ολοκληρωθεί κατασκεύασα από φύλλο πλαστικού της Evergreen πάχους 0,4 την θωράκιση και αντικατέστησα από διαφανές φύλλο πλαστικού της ίδιας εταιρίας και κατάλληλου πάχους το παρμπρίζ.Ταυτόχρονα κατασκευάστηκαν και νέοι καθρέπτες για την καμπίνα.Κατασκευάστηκαν νέοι λασπωτήρες και διάφορα άλλα κομμάτια για πιο ρεαλιστικό υπό κλίμακα αποτέλεσμα σε κάθε σχεδόν σημείο του μοντέλου.Για την εργασία αυτή έγινε εκτεταμένη χρήση του sparesbox και επιδρομή σε λεπτές δοκίδες πλαστικού.Όλες οι σωληνώσεις αντικαταστάθηκαν με χαλκόσυρμα διαφόρων διαμέτρων.Οι φακοί των φώτων προέρχονται από την γκάμα της ELF.


          Μετά το πέρας της κατασκευής σειρά έχει το βάψιμο.
            Το μοντέλο βάφτηκε με την τρίχρωμη παραλλαγή του ΝΑΤΟ με τα χρώματα της Tamiya ,  XF 67 Nato Green, XF68 Nato Brown και XF69 Nato Black, αναμεμιγμένα με 10%  XF 57 Buff  για το εφφέ της κλίμακας.Δυστηχώς το κίτ δεν περιλαμβάνει πλήρες σέτ σημάτων και έτσι από το κουτί των περισσευμάτων διασώθηκε η κατάσταση  όπου με την βοήθεια του βελτιωτικού υγρού Mr.Softer  της Gunze όλα έκατσαν τέλεια στις θέσεις τους.Οι σωληνώσεις βάφτηκαν με διάφορες αποχρώσεις Vallejo όπως και όλες οι μικρολεπτομέρειες.Για το φινίρισμα χρησιμοποιήθηκαν λάδια και χρωστικές της MIG Productions και μερικά από τα νέα σέτ της AK Interactive.


   
Για το σκόνισμα ψεκάστηκαν αλλεπάληλα στρώματα από το XF 57 Buff με τον αερογράφο και στη συνέχεια με προσοχή με χρωστικές ανάλογων χρωματισμών.
Μερικές φωτό για έμπνευση:
 


«Τρεξίματα», «μπίχλα», και εφφέ σκουριάς έγιναν με τα νέα σετ της AK Interactive.


Mερικές φωτό ακόμα , με διάφορα εφφέ:


Kαι το τελειωμένο μοντέλο πάνω σε μια απλή μαύρη βάση που αναδυκνύει το φινίρισμα.




* All photos were taken from different internet sites and primeportal.net
Συγγραφή-Απόδοση για το Modelclub.gr 2012 : Χρήστος Αποστολόπουλος(Με την άδεια του κυρίου Sergei Golikov)



I ride my fate with all my hate!!!

Tags: Sergei golikov M1070