Παιδες καλησπερα! Ενα update λοιπον και απο μενα...

Εχουμε ως εξης. Το βαψιμο ξεκινησε βαφωντας με RLM65 τις κατω επιφανειες και καποια μικρα κοματακια απο Σ/Π κλπ. Ακολουθησε ξανοιγμα επιφανειων (fading), μασκαρω τις βαμενες επιφανειες και ακολουθει περασμα της σπλιντερ παραλαγης με RLM70,71 και χαλκομανιες χωρις κανενα προβλημα. Επειτα εφτιαξα φιδακια απο μπλου τακ για να φυλαξω τα σημεια που δεν πρεπει να βαφτουν για να γινει σαμιαμιδε. Ωραια μεχρι εδω, τοτε ομως εφτασα στα δυσκολα... Προβληματιστικα αρκετα για τον τροπο που θα καλυψω την παραλαγη με το λευκο. Κανονικο περασμα με λευκο παντου, η σε λιγα σημεια και μετα με νοτισμενη πατονετα και white spirit απλωνω το λευκο οσο ειναι ψιλοφρεσκο το χρωμα? Μετα απο πολυ σκεψη ειπα να κανω το πρωτο, οπλισμενος με πολυ ορεξη και υπομονη αλλα με χαμηλη αυτοπεποιθηση μη γνωριζωντας αν θα μου αρεσε το αποτελεσμα, προχωρησα στο τελικο σταδιο του βαψιματος. Επειτα αφου αφησα μια ημερα το χρωμα να στεγνωσει, πηρα τελικα πατονετιτσα και αρχιζα να τριβω τις επιφανειες προσπαθωντας να δωσω μια ταλαιπωρια της λευκης βαφης, οσο ρεαλιστικοτερα γινοταν.Ταλαιπωρηθηκα αρκετα γιατι το χρωμα δεν φθειροταν ευκολα και οποτε ξεβαφε γινοταν λιγο αποτομα χωρις να μπορω να το ελενξω πληρως. Κοιταζωντας το στο τελος, ισος να ειναι και λιγο λαθος η αναπαρασταση του ξεθοριασματος, αλλα δε πτοουμαι συνεχιζω ακαθεκτος!... Ολα αυτα μεχρι χθες βραδυ, αποψε εκανα εναν μικρο ελενχο στις επιγφανεις, κατι ψιλοδιορθωματακια που επρεπε να γινουν, περασα ενα καλο χερι βερνικι ακρυλικο απο πανω για να κανω αυριο ενα βρωμισμα, με πολυ αραιωμενο Ivory Black λαδι για να το σφραγισω και αυτο με ακομα ενα χερι βερνικι ετσι ωστε να ειναι ετοιμο για τα τελευταια που χρειαζεται.
Αυτα













