Χρόνια πολλά και καλή χρονιά...
Τα σήματα πρέπει να ήταν ψυχοβγάλτης... Το αποτέλεσμα πάρα πολύ όμορφο.
Γιατί επιλέξατε χρώμιο κι όχι νίκελ, συνήθως οι τσοπεράδες επιλέγουν νίκελ, ειδικά οι old school.
Ίσως το μπαστούνι ανάμεσα στο V να έπαιρνε ένα ημιδιάφανο μαύρο για να την κάνει λίγο πιο bad ass..
Η σέλα είναι όλα τα ευρώ...
Ίσως το τακάκι του λαδιού, αν γινότανε στο χρώμα του σκελετού, να έδειχνε πιο όμορφο....
Έχει κι άλλες τέτοιες κατασκευές το μενού; Ζαχαρώνω κι εγώ πολύ καιρό μια, αλλά άμα αρχίσω και μηχανές δεν με βλέπω καλά...
Καλές κατασκευές....
