Στη διάρκεια του ΒΠΠ, οι ʼγγλοι αιχμαλώτισαν έναν μικρό αριθμό Πανθήρων, του οποίους φυσικά και χρησιμοποίησαν. Ο πιο διάσημος από αυτούς ήταν ο επονομαζόμενος "Cuckoo", ένας Πάνθηρας G, μεσαίας (μάλλον) παραγωγής με zimmerit. Καθώς η σύγκριση γινόταν με τα δικά τους...υπεράρματα

, ο Πάνθηρας ήταν μια καλοδεχούμενη προσθήκη. Ο συγκεκριμένος, ανατέθηκε στην 6th Guards Armored Brigade (Coldstream Guards) και επιχειρούσε μαζί με τα Churchills της ταξιαρχίας. Καθώς υπάρχει φωτογραφία του και με χειμερινό καμουφλάζ, προφανώς, επεβίωσε μέχρι και τη Μάχη των Αρδενών, αλλά η τελική τύχη του, (μου) είναι άγνωστη.
Το συγκεκριμένο μοντέλο (Dragon), αποτελούσε την ...ντροπή μου: Παρά τη συνήθεία μου να τελειώνω τα μοντέλα μου, αυτό έμεινε στον πάγκο πάνω από ένα χρόνο

Ο λόγος ήταν ότι δεν είχα χαλκομανίες για το όνομα, ενώ οι σχετικές προσπάθειες τόσο του Σταύρου όσο και του Μάστορα, απέτυχαν, καθώς το homemade κίτρινο, εξαφανιζόταν κυριολεκτικά, πάνω στο drab του Πάνθηρα. Ευτυχώς βρήκα καρτέλα με κίτρινα γράμματα και έτσι το προχώρησα.
Το μοντέλο είναι αμφιλεγόμενο, καθώς έχει πολύ δυνατά σημεία, αλλά και άλλες τόσες αδυναμίες. Στις...επεμβάσεις/προσθήκες, περιλαμβάνονται η μεταλλική κάννη της RB, το καλώδιο του προβολέα και το μικρό συρματόσκοινο στην δεξιά πλευρά. Επίσης αντικαταστάθηκαν οι κινητήριοι και οι ερπύστριες από αυτούς του Πάνθηρα της Revell, αφού τα συγκεκριμένα κομμάτια του κιτ, αρνήθηκαν επίμονα να συνεργασθούν. Το σχέδιο προβλέπει αρχηγό, φορτώματα και μια απλή βάση (μάλλον κάτι που να θυμίζει το σετ της πρώτης φωτογραφίας). Οι παρατηρητικοί, θα προσέξουν ότι ενα από τα "Ο" στο όνομα είναι στην πραγματικότητα "Q", γεγονός που οφείλεται στην κουλαμάρα μου (έχασα το τελευταίο "Ο" της καρτέλας

). Το αστέρι στην οροφή και το σήμα της ταξιαρχίας, ΔΕΝ επαληθεύονται από φωτογραφίες, αλλά θεωρώ λογικό να υπήρχαν για ευννόητους λόγους (Typhoon, Thunderbolt κλπ.)
Ελπίζω να σας αρέσει μέχρι τώρα και περιμένω τα σχόλιά σας. Ειδικότερα, παρακαλώ τους ειδημονες να μου πουν τι λάθη έχω κάνει, καθώς (ως γνωστόν) δεν πολυσκαμπάζω από γερμανικά.
Το αληθινό:


To μοντέλο:







Συνεχίζεται.....
ΔΚ