Ως φαν της Lamborghini ( από τα τέλη δεκαετίας 80, τότε που στο χωριό κυκλοφορούσε ένα τρακτέρ-τέρας, κλειστό, με ραδιοσιντί, αιρ κοντίσιον και έναν μαινόμενο ταύρο να ξεπροβάλει στη μάσκα) το αυτοκίνητο που επέλεξα για αυτό το GB είναι η Murcielago της Fujimi στην 1/24.
Μιας και δεν ασχολούμαι με αυτοκίνητα δρόμου (όλα και όλα 1μιση Lamborghini και μισό R8 έχω φτιάξει), το κιτ θα κατασκευαστεί κατευθείαν από το κουτί του. Δεν πρόκειται να προστεθεί τίποτα απολύτως και στόχος είναι μια γρήγορη και ευχάριστη κατασκευή. Άλλωστε όπως είπε και ο σοφός Ρήγας Φεραίος, «καλυτέρα μιας ώρας βιτρίνα και χρεπί , παρά 40 χρόνια κλεισμένο στο κουτί».
Το αυτοκίνητο έχει τριφτεί εξωτερικά για να φύγουν γραμμές καλουπιού και να προετοιμάσει το έδαφος για αστάρωμα και ξαναχαρακτηκε. Περάστηκε γκρι αστάρι σπρέι, ξανατρίφτηκε (καθώς λόγω κουλαμάρας βγήκε λίγο «μπατικέ» σοβαντιστό), και στη συνέχεια περάστηκε με άσπρο αστάρι (πάλι σπρέι) το όποιο έκατσε μια χαρά και ετοίμασε το έδαφος για το κίτρινο.
Επειδή όλο το μπάτζετ έφυγε σε μπιμπιχλιμπίδια για αγωνιστικά και σε κιτ που δεν θα φτιαχτούν πριν το 2030, η Lamborghini ψεκάστηκε με το ταπεινό κίτρινο της Zero που περίσσεψε από την Renault RE30B. Το κίτρινο νίκησε στο σχετικό δημοψήφισμα, που πηρέ μέρος η γυναίκα, με 1-0 ψήφους το Fluo Red της Μάρλμπορο .
Ακολουθεί φωτορεπορτάζ.
Λέγεται ότι Murcielago ονομαζόταν ένας ταύρος που το Χίλια Οκτακόσια Φεύγα έφαγε καμία 30αρια μαχαιριές σε μια ταυρομαχία και δεν πέθανε, με αποτέλεσμα να του χαρίσουν τη ζωή. Ας ελπίσουμε και αυτός ο Murcielago να έχει την ιδία τύχη…
Σχολια, κριτικη, παρατηρησεις οπως παντα ευπροσδεκτα.
Καλη αρχη σε ολους!
Δημητρης