Νίκο και Σταμάτη σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.Όσον αφορά τις παρατηρήσεις σας ομολογώ ότι δεν το ήξερα ότι τα φωτοχαραγμένα δουλεύονται και με ξυλόκολλα,είναι μιά πολύ χρήσιμη συμβουλή και θα την δοκιμάσω ακόμα και στα επόμενα στάδια κατασκευής του Furutaka.Για το overscale του σύρματος στα πλα'ι'ινά της γάστρας, Σταμάτη μάλλον έχεις δίκιο.Παρότι το σύρμα που χρησιμοποίησα είναι πολύ λεπτό σίγουρα αυτό που μου προτείνεις είναι λεπτότερο,το χρησιμοποίησα άλλωστε και στην αρχή στην κατασκευή στα πυροβόλα και στους τορπιλοσωλήνες.Παραθέτω και συγκριτική φωτογραφία των δύο συρμάτων.
Εγώ νόμιζα ότι έπρεπε το σύρμα να είναι πιο χοντρό σ'αυτή τη θέση κι αυτό γιατί εκτός του ότι οι γνώσεις μου περί των ναυτικών θεμάτων είναι περιορισμένες(αλήθεια αυτά τα καλώδια ποιό ρόλο είχαν αν κάποιος ξέρει,το έχω απορία),οι φωτογραφίες που έχω από το Furutaka είναι επίσης λίγες,ασπρόμαυρες,από μακριά και κυρίως πριν την τελευταία του αναβάθμιση όπου έγιναν σημαντικές αλλαγές.'Ετσι αναγκάζομαι να χρησιμοποιώ σαν οδηγό κατασκευές του εν λόγω καραβιού από άλλους μοντελιστές που βρήκα στο ίντερνετ.Σε κάποια από αυτές κάποιος χρησιμοποίησε ένα σετ φωτοχαραγμένων:
και είχε φτάσει σ'αυτό το αποτέλεσμα:
οπότε κι εγώ προσπάθησα με scratchbuild ν'αποδόσω κάτι τέτοιο.
Το θέμα για να μην κουράζω άλλο είναι πως πλέον είναι πολύ δύσκολο ν'αφαιρέσω το πλα'ι'νό σύρμα γιατί έχει κολληθεί με κυανοακρυλική και επιταχυντή οπότε βγάζοντας το θ'αφήσει σημάδια από κόλλα(ήδη το επιχείρησα μιά φορά πριν όμως τοποθετήσω τις πονταρισιές από αλουμινόφυλλο οι οποίες είναι 55 σε κάθε πλευρά)και έτριβα μια μέρα το πλαστικό για να έρθει στα ίσια του,ενώ θα φύγουν στο υπερπέραν και τα μισά φινιστρίνια στην προσπάθεια κι αυτά είναι 131 σε κάθε πλευρά.
Θα δοκιμάσω κάτι αργότερα,αν μου πετύχει θα το ποστάρω να μου πεις τη γνώμη σου και βλέπουμε πως θα πάει.
Sorry για το μακροσκελές της απάντησης μου.