Αγαπητέ η σκηνή που αναπαριστάς είναι "γλυκιά & ρομαντική"
Παρ΄όλα αυτά, θα μπορούσες ν΄αποφύγεις κάποια λαθάκια στο περίπτερο και να το έβαφες με πιό πολύ υπομονή στη λεπτομέρεια.
Επίσης η διαφήμιση Astor στην πίσω πλευρά δεν ήταν κολλημένη πάνω στα ρολλά (πως άλλωστε θα ανεβοκατέβαινε;) αλλά σε πλαίσιο που ήταν κολλημένο στους πλαϊνούς οδηγούς των ρολλών. Η ταμπέλα Kolynos δεν είναι γωνιασμένη με τις υπόλοιπες και μάλλον θα...πέσει

Επίσης το σύνηθες ήταν να είναι η ίδια διαφήμιση σε όλα τα πάνω πλαίσια.
Πάντως πολλά μπορείς να τα διορθώσεις και τώρα, αν έχεις κέφι.
Φιλικά
Φ.Ι.
