τι ενοείς ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΣ ?
κατι εχω χασει μου φαινεται ?
στο 1ο ποστ λες :
Μέχρι στιγμής λοιπόν τα μοντέλα που σίγουρα θα κατεβάσω στην 31η έκθεση τον Οκτώβριο είναι τα εξής:
1. Α320 Lufthansa (από πέρσι)
2. Β767 Hawaiian (από πέρσι)
3. B738 Air Europe
4. MD83 Alitalia
5. A320 Edelweiss
6. Β757 NASA.
Καθόλου άσχημα μπορώ να πω... 300% αύξηση!
Δεν παίζει να αλλαξεις θεματολογία τωρα ... ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ !
Τι εννοείς;
Ότι δεν σας φτάνουν τα 6 πολιτικά μοντέλα ( + αυτά που θέλω να πιστεύω ότι θα φέρουν οι υπόλοιποι) για να θαυμάσετε (και να θάψετε) στην έκθεση;
Ε, τότε, για πιάστε να φτιάξετε κ΄εσείς κανένα!... ʼντε μπράβο.

Εύκολο είναι!

Πολύ απλά τα 2 B734 και το Α321 που έχω έτοιμα για χαλκομανίες αναγκαστικά περιμένουν να βρω δοκιμασμένη λύση για σφράγισμα και στεγάνωση των εκτυπώσεων...
Το Tu154 ίσως τα καταφέρει καθώς είναι και μέρος του group build.
Αυτό που πολύ απλά εννοώ είναι ότι δεν θα αρχίσω άλλα...
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!