0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οχι φιλε μου ειναι "μετρημενα τα κουκια", ειναι απιστεπτο ποσο μικροι ειναι οι ανελκυστηρες. Τωρα... βασικα χρησιμοποιω ξυλο για να "κραταει" την κατασκευη και μακετοχαρτο / χαρτονι / φύλο πλαστικου για ολα τα άλλα, για να μειωσω το ολικο βαρος της κατασκευης.
Παναγιώτη ωραίο μεν άλλα μήπως τα κάγκελα θα έπρεπε να αφαιρεθούν!!! Λίγες φώτο βρε παιδί μου βάλε φώτο να γουστάρουμε!!!
Σωστός ο Παναγιώτης με τα προστατευτικά. Καθ' όλη την διάρκεια των κινήσεων είναι σηκωμένα. Τα κολονάκια ανεβοκατεβαίνουν μηχανικά. Μόνο που πρέπει να βαφτούν:http://www.navy.mil/management/photodb/photos/110910-N-BT887-098.jpghttp://www.navy.mil/management/photodb/photos/110712-N-SB672-018.jpghttp://www.navy.mil/management/photodb/photos/110710-N-EE987-341.jpghttp://www.navy.mil/management/photodb/photos/110312-N-6505H-127.jpghttp://www.navy.mil/management/photodb/photos/101027-N-8721D-103.jpghttp://www.navy.mil/management/photodb/photos/100809-N-4830B-062.jpgΠεριμένω τις φωτογραφίες του τελειωμένου για να απολαύσω...