Αν και καθυστερημένα η συμετοχή μου στον Vietnam GB θα είναι με το Cessna A-37Β Dragonfly, με παραλλαγή βιετνάμ όπως έδρασε το 1968 από την αεροπορική βάση Bien Hoa στο νότιο Βιετνάμ. Ελπίζω να προλάβω να το τελειώσω πριν την λήξη της προθεσμίας.
Μοντέλο με μεγαλο ελληνικό μοντελιστικό ενδιαφέρον μιας και μπορεί να μετατραπεί σε ελληνικό Τ-37. Σε όποιον το επιχειρήσει καλό κουράγιο μιας και η διαφορές είναι πάμπολλες. Μιας και έχω 2 στο στοκ (με σκοπό την μελλοντική μετατροπή του σε ελληνικό tweety) και με τη ευκαρία της επανακυκλοφορίας του από την encore models (βλ. Squadron) το οποίο περιλαμβάνει ρητηνένιο κόκπιτ και φωτο έτσια σε αρκετά δελεαστική τιμή, απόφάσισα να ξεφορτοθώ το ένα κατασκευάζοντας το και να το αντικαταστήσω με αυτο της encore.
Το μοντέλο είναι το παλίο της monogram σε επανέκδοση από την Revell. Αυτό σημαίνει ανάγλυφη λεπτομέρεια, πολύ καλές λεπτομέρειες σε κόκπιτ και σκελη προσγείωσης, αλλά εφαρμογή μέτρια που όπως θα δείτε και από τις φωτογραφίες χρειάζεται πολύ στόκο. Πολύς στόκος σημαίνει βέβαια και πολύ τρίψιμο άρα και εξαφάνιση της ανάγλυφης λεπτομέρειας. Επαναχάραξη αποκλείεται μιας και είναι χρονοβόρα διαδικασία (υποθέτω, μιας και δεν έχω κάνει ποτέ).
Η λυση δόθηκε ως εξής. Πολύ καλό καθάρισμα των κοματιών dry fit και στην συνέχεια κόλημα. Όπου χρειάστηκε στόκος χρησιμοποίησα της Testors στο γκρι άσπρο σωληνάριο η οποία είναι διαλυτή από οινόπνευμα. Αφού στεγνωσε ο στόκος με ένα νοτισμένο πανί με οινόπνευμα έτριψα μέχρι να φύγει το περίσσευμα.
Βέβαια αυτό δεν δημιουργεί μια λεία επιφάνεια για βάψιμο οπότε στην συνέχεια πέρασα τις στοκαρισμένες επιφάνειες με υγρό στόκο mr. Surface 1000 και το περίσσευμα το καθάρισα με πανί νοτισμένο σε διαλυτικό mr. Color thinner. Βέβαια σε καποια σημεία χρισιμοποίησα και τον πράσινο της squadron αλλά όπως θα δείτε πρόκειται για σημεία που μπορέσα να τρίψω.
Αυτά προς το παρόν.