Παιδια διακοπες σχεδον τελος και ξανα στον παγκο...ετσι και αλλιως απο πριν,στο πανω πανω ραφι γουργουριζε εντονα τελευταια και γι αυτο το κατεβασα, ενα κιτ του mig με αρχαιες κολωνες μεταξυ ελληνικων η ρωμαικων η γενικως κατι σε τουρλου ,ετσι λιγο η ανυπαρξια αλλων αξιοπιστων ,αρχαικων κιτ,κατι που η προσπαθεια μου να τις κανω, ελληνικο θεμα δεν μου ταιριαζε στο ματι,κατι το οτι εχουν κυκλοφορησει αρκετα παρομοια θεματα βορειοαφρικανικα και να στο καπακι,που συνεπεσε και με τον ομορφο "δρομο,για το τομπρουκ" του Χ Παναγιωτου....με τους γερμανους,φωτογραφιζομενους,τι εμεινε να κανω λοιπον?

βλεπετε ολα αυτα ειχαν περιορισει τις επιλογες μου οσον αφορα καποια πρωτοτυπια σε εθνοτητες τοπο,ιστορια,σεναριο κλπ
Ετσι πηρα την αποφαση (τραβατε με και ας κλαιω)για ενα παραμυθι
ενα φανταστικο συνδυασμο συγχρονης και αρχαιας ιστοριας που διαδραματιζεται στην,Τυνησια μεταξυ 1942-43
Λοιπον,ας πουμε οτι.......
Mετα το στραπατσο στο Ελ αλαμειν , μια ομαδα της Raggruppamento Sahariano συναντα ενα Semovente (πιθανον της 132nd Αriete),μισοχαμένο,εκει μεσα στους κοκκινους βραχους,
σε ενα τραχυ τοπιο ερημου με την αμμο να κοχλαζει γυρω ,καποιες παραξενες κολωνες "σκυθρωπες" πανω απο τα κεφαλια τους,τρεις χουφτες νερο,κατω στα ποδια τους , και στριμωγμενοι στη μιζερη σκια, δυο τριων φοινικων, ...σαν μια ενοχλημενη αρχαια οαση οπως θα ελεγε και ο κος διοικητης,που ηταν και μορφωμενος
Ο Αντωνιο διπλα στον φραντσεσκο τον παλιοφιλο απο το παλερμο,ιδεα δεν ειχαν για τις πετρες,..και απο ιστορικες μαχες ηξεραν μονο αυτες, που ..εδινε η μαντολινατα του αγιου φραγκισκου με αυτη της σαντα ροσαλια στις γιορτες ,αλλα και οι πιο κοσμογυρισμενοι Αλεσσαντρο με τον Μαρκο δεν εδωσαν πολυ σημασια ,γεματη ηταν η ιταλια,απο τετοιες πετρες,πολυ μεγαλυτερες μαλιστα, και εδω το μονο που αξιζε να ασχοληθεις ηταν το....νερο
ο Ετορε ομως πιο περα ,σκεφτονταν ακομα, εκεινο τον περαστικο βερβερινο να απαντα, οτι βρισκονται στη σκια του Βααλ και να αραδιαζει και αλλα αλλοκοτα ,για καποιον ,ταχα ,βασιλια της αρχαιας τυνιδας,πΟΥ περασε ακουσον ακουσον πρωτα τα πυρηναια και μετα τις χιονισμενες Αλπεις,με στρατο και ελεφαντες και βρεθηκε κατω απο τις πυλες της..Ρωμης, Ποιας Ρωμης ? της ..δικιας του Ρωμης? σιγα το παραμύθι,και σιγα τους ελεφαντες στις αλπεις,εδω ολοκληρη fiat και ολο προβληματα εχουμε και κολλησαμε εδω..και... και ετρεξε,πριν αυτος ο βρωμιαρης ο τζουζεπε βουτηξει τα ποδια του στο νερολακο
Ισως ομως.. ισως ο βερβερινος να ειχε δικιο και ο Ετορε να βρισκοταν διπλα στο παλατι απο οπου ο γιος του Αμιλκα Βαρκα καιτης Καρχηδονας, ξεκινησε να γινει ενας απο τους μεγαλυτερους στρατηλατες,για λιγο δεν αλλαξε την ιστορια,απεναντι στη πανισχυρη λυκαινα ,αλλα σιγουρα εγινε ο..εφιαλτης ante portas ,o Αννιβας(Ηannibal= η χαρη του βααλ )
ο μεγαλυτερος εχθρος της Ρωμης
ισως ο Ετορε να μην εμαθε ποτε του, τι ειχε αντικρυσει, ισως να μη μαθουμε και εμεις
αλλα σιγουρα με τετοια ελλειψη μοντελιστικης σοβαροτητας ελπιζω σε ενα διασκεδαστικο what if (μπορει και οχι

) ταξιδι για το Τουνεζι..........

.