Απο camo και σηματα τι εχεις κατα νου?
Ενα C-4 της ZG76 με καρχαριόστομα.
Πάντα απολαυστικός! Γιατί δεν δοκιμάζεις να στοκάρεις με κυανοακρυλική, θα γλυτώσεις πολύυυυυυυυυ χρόνο
Επειδή θέλει πολύ πιο πολύ τρίψιμο μετά, συνήθως σπάω κάτι. Είπαμε, κουλαμάρα...
Συνέχεια στο 110. Μερικά κόλπα που σίγουρα ξέρετε αλλά μπορεί κάποιος νεοεισερχόενος να βοηθηθεί. Αρχικά βάφω τις επιφάνειες που πατάει η καλύπτρα στο μοντέλο με το χρώμα του cockpit. Αυτό εμποδίζει να φαίνεται η εκνευριστική γυαλάδα που μπορεί να εμφανιστεί αν κοιτάξει κάποιος το μοντέλο από τη σωστή (ή τη λάθος...) γωνία.
Πολλά αεροσκάφη του Β ΠΠ έχουν πίσω πολυβολητή και σε αρκετά πρέπει να κολληθεί η καλύπτρα ΑΦΟΥ το πολυβόλο έχει μπει στη θέση του κάνοντας σπαστικό το μασκάρισμα. Προσωπικά μασκάρω ΟΛΟ το σχετικό παράθυρο και κάνω μία σχισμή ή μία τρύπα για να περάσει η κάνη του όπλου. Ετσι δε μπαίνει μέσα στο cockpit χρώμα (εκτός αν ψεκάσω με 120psi
) και στο τέλος βάφω την κάνη το ανάλογο χρώμα και τέλος.
Τα καλύμματα του ΣΠ μπαίνουν πρόχειρα στη θέση τους με χρήση blue tack για να βαφτούν ταυτόχρονα με το υπόλοιπο αεροσκάφος και ταυτόχρονα να παίξουν το ρόλο μασκαρίσματος για τις φωλιές του ΣΠ.
Κανονικά η καλύπτρα πρέπει να βαφτεί και από μέσα. Αυτά όμως είναι για τον Τσακ Νόρρις (ο οποίος ως γνωστό κάνει 8 πόρτες στο τάβλι) οπότε εγώ βάφω το χρώμα του cockpit από την έξω μεριά και η καλύπτρα αφού είναι διάφανη δίνει την εντύπωση πως είναι βαμμένη και από μέσα. Απάτη η δουλειά, αβαβά, σκέτος Μπέος, αλλά στην 1/72 περνάει. Με το RLM02 πέρασα και όλες τις πάνω επιφάνειες σαν αστάρι γιατί θα πέσει Lifecolor το οποίο δεν τα πάει καλά κατ' ευθείαν πάνω στο πλαστικό.
Pre shading με μαύρο και μετά RLM65 της Gunze.
Φυσικά ακόμα δεν έχω καταφέρει να κάνω το pre shading να φαίνεται στις φωτογραφίες
που θα πάει, θα μάθω. Συνέχεια με παρκετίνη και μασκάρισμα για τα πράσινα από πάνω.