Παιδιά καλημέρα, καθόσον υπάρχει λίγο παραπάνω διαθέσιμος χρόνος μοντελάρουμε κατά το δυνατόν. Συνέχεια της προηγούμενης προσπάθειας ήταν να φτιαχτεί σωστά η μανέτα, το κιτ της Aires δίνει την μανέτα το πρώιμου -Β, εμείς όμως θέλουμε του μεταγενέστερου. Σφάξιμο της μανέτας από το σετάκι της Part (και αυτή λάθος την δίνει) τροποποήσή της ολίγον και τοποθέτηση στην θέση της
Στην συνέχεια σειρά έιχε το στικ, τροποποιήθηκε λίγο στην εμφάνιση, τοποθετήθηκε λεπτομέρεια από συρματάκι και ένα μέρος από τον μηχανισμό κλειδώματος των επιφανειών ελέγχου. Στην συνέχεια φτιάχτηκε και αυτός.
Εδώ τα βλέπετε πρόχειρα τοποθετημένα
Μετά ακολούθησε ένα πρόχειρο dry fit
Μετά πήρε την σειρά της η τρόμπα υδραυλικού που ήταν τοποθετημένη στα δεξιά του καθίσματος, πάει και αυτή
Σε ένα προχειρο dry fit της τρόμπας αποδείχθηκε ότι οι τρύπες που είχαν ανοιχτεί στο πάτωμα για να φιλοξενήσουν τους ενδείκτες καυσίμου είχαν ανοιχτεί σε λάθος θέση, οπότε κλείσιμο και άνοιγμα νέων
Και ενώ όλα βάδίζαν σωστά μιά ερώτηση στο Britmodeller για μιά απορία
http://www.britmodeller.com/forums/index.php?showtopic=65522 μου απέφερε την εξής απάντηση ανάμεσα σε άλλα
''Only aircraft in the serial blocks FB350-399, HB900-961 and KH421-640 had the rear fuselage tank fitted, aircraft in the serial blocks FB100-124, FB125-349 and FX and FZ serialed aircraft did not have fuselage tanks and therefore no red filler cap.''Που σημαίνει ότι το αφος που φτιάχνω δεν έπρεπε να έχει εσωτερική δεξαμενή, που σημάινει ότι η ρητίνη της Aires έπρεπε να τροποποιηθεί, οπότε σφάξιμο και εδώ
Η προσπάθεια θα είναι να γίνει η κατωτέρω διάταξη
Αυτό πήρε αναβολή ολίγων ημερών εν αναμονή υλικών και η προσοχή εστιάστηκε στα σκέλη Π/Γ το κιτ τα δίνει έτσι
Οπότε ξεκίνησα μια μικρή προσπάθεια αναβάθμισης της εμφάνισης
Τοποθετήθηκαν οι σωληνώσεις (ένα μέρος) των φρένων και βάφτηκαν με Alclad
Στην συνέχεια τοποθετήθηκε και το κομμάτι της σωλήνωσης που έλειπε, που ήταν ελάστικό υλικό και προσομοιώθηκε από θερμοσυστελλόμενο σωληνάκι
Παιδιά αυτά για την ώρα, συνέχεια ελπίζω σύντομα!!
Γιάννης