Μανα!!!!!!!!!!Ενα Depon δεν ειμαι καλα!!!!!!
Τι 'ν τουτο ωρε?????
Γιαννη πολλα συγχαρητηρια απο μενα,το μοντελο σκιζει,οπως και ολα οσα εχω δει μεχρι τωρα απο σενα...
Χμμμ τι να πω εκπληκτικο?Εξαισιο?Δεν νομιζω οτι οι λεξεις αυτες εκφραζουν τον θαυμασμο μου ουτε στο ελαχιστο,χωρις υπερβολη!
Το μοντελο ειναι τελειο...Ποιας εταιρειας ειναι?Κυκλοφορει σημερα?
