Αποστολέας Θέμα: Mig-25PD 1/48 Revell  (Αναγνώστηκε 937 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος phantomakias

  • DUM SPIRO MODELARUM MODELARUM ERGO SUM
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3270
  • Age: 54
  • Τόπος: αθηνα
  • PHANTOM PHOREVER / ...ΟΛΑ HAFif
Mig-25PD 1/48 Revell
« στις: Μαΐου 08, 2011, 01:55:02 πμ »

Λιγο (αλλα πολυ λιγο)απο κοκπιτ:







Οι οποιες διαμορφωθηκαν,το πανω-κινητο τμημα (διαχωριστης στρωματος αερα;;;)και στο βαααααααθος οι ανεμιστηρες των κινητηρων οι
οποιοι παρθηκαν...απο φαντομ 32ρι και τροποποιηθηκαν.
Δηλαδη κοπηκε ΟΟΟλο το χειλος προσβολης που προεξεχει στο J-79κι εμεινε μονο τα πτερυγια στα οποια προστεθηκε στο κεντρο μυτη απο την ακρη μιας βομβας.Αυτα κολληθηκαν πανω σε ενα αντιπυρικο τοιχωμα και γκλουπ μες στην ατρακτο.
Μονο που τελικα επρεπε να πανε πιο πισω αλλα δε βαριεσαι,ετσι φαινονται καλυτερα
Στην τελευταια φωτο φαινονται οι θυριδες στην ραχη των αεραγωγων




Ειπα να πειραξω λιγο τους κινητηρες γιατι αυτο που δινει η monogram ειναι καλο ισως για space shuttle (αποκλιση ακροφυσιων προς τα εξω; :shock: :shock: :shock:)
Αυτο εδινε η Monogram



απο το οποο κρατησα μονοτο δακτυλιο στηριξης και μετακαυση ακροφυσια σωληνες κλπ φτιαχτηκαν απο την αρχη,δηλαδη ακομα στη μορφοποιηση ειμαι αλλα λιγο θελει ακομα.


Για οσους δεν καταλαβαν τι εγινε πηρα ακροφυσιο απο Φαντομ 32ρι εκοψα στη μεση (το κοντυνα δηλαδη) κι αυτο ειναι  το εξω.
Μεσα πηρα 2 σωληνες απο 32ρι φαντομ ενωσα (για να βαθυνουν κι αλλο) και ...βουαλα.
Τα σηματα ειναι τα μαμα ρεβελλ με ΜΠΟΛΙΚΟ setter (το μπλε,αλλα πολυυυυυ)γιατι ηταν καταξερες
Ευτυχως κατσανε
Το χρωμα ειναι 128 humbrol και ξεθωριαστηκε με ανοιχτοτερους τονους του ιδιου.
Οι σκουρες γκρι περιοχες(διηλεκτρικα)ειναι το μαυρο των RF-4 αλλα με πιο πολυ ακομα πρασινο μεσα.
Οι αεραγωγοι εσωτερικα ειναι τιτανιο(ή αλουμινιο ή κατι τετοιο αλλα μαλλον τιτανιο)Και το πισω τμημα...πανδαισια μεταλλικων αποχρωσεων


Tags: mig-25 foxbat