Υπέροχο ! Πολλά μπράβο και θερμά συγχαρητήρια ! Η πρώτη, μοναδική, αποτυχημένη και "αξέχαστη" εμπειρία της ενασχόλησής μου με vacform ήταν πριν από περίπου 23-24 χρόνια με το PZL P-24G σε 1/72....
Συγχαρητήρια και πάλι για το υπέροχο A-7 και αν σκεφτείς ότι είναι vacform, το αποτέλεσμα είναι πραγματικά απίστευτο !
