Γιαννη καλησπερα. Ναι, οπως σου ηπαν και τα αλλα παιδια,εχεις κανει ενα ωραιο f5. Δεν καταλαβα ομως..... ειναι παλια φτιαγμενο μοντελο? Αν οχι, πες μας λιγα πραματακια,για τη κατασκευη , βαψημο κ.λ.π. Και θα ηθελα να κανω και μια.... παρατηρηση. Τονισε τις γραμμωσεις, θα διχνει ποιο ωραιο. Δεν εχω κατι αλλο να πω για πραγματικα ωραιο μοντελο σου.