Πολλοί τονίζουν την σημασία της ύπαρξης υφασμάτινου σωλήνα αέρα για τον αερογράφο. Τί το διαφορετικό προσφέρει ακριβώς σε σχέση με τον πλαστικο; Εγώ χρησιμοποιώ τον default πλαστικό που ερχόταν με το κομπρεσέρ, τι όφελος θα μπορούσα να αναμένω με έναν υφασμάτινο σωλήνα παροχής αέρα, και σε τί τιμές κυμαίνονται περίπου;