Καλώς ορίσατε,
Επισκέπτης
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Website
Market
Αρχική
Βοήθεια
Tags
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
»
Διοράματα
»
Dio: Υπό κατασκευή
»
Θέμα:
ΕΝΑ ΠΙΑΝΟ ΧΩΡΙΣ .... ΟΥΡΑ
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: ΕΝΑ ΠΙΑΝΟ ΧΩΡΙΣ .... ΟΥΡΑ (Αναγνώστηκε 1990 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
repetan
Scale 1/48
Μηνύματα: 550
Age: 65
Τόπος: ΚΡΗΤΗ - ΡΕΘΥΜΝΟ
ΕΝΑ ΠΙΑΝΟ ΧΩΡΙΣ .... ΟΥΡΑ
«
στις:
Μαρτίου 16, 2011, 01:45:30 μμ »
Επανέρχομαι με μια άλλη κατασκευή μου , ένα πιάνο . Δεν έγινε με μπάλσα άλλα με σανιδούλες 2Χ5 και αν θυμάμαι καλά χρειάστηκαν γύρω στα 5 μ από αυτές . Είναι στην 1:12 και έιναι αντιγραφή από το κανονικό πιάνο πιάνο της κόρης μου . Το μόνο που δεν έχω φτιάξει ακόμα είναι οι ρόδες στα πόδια του . Ευχαριστώ εκ των προτέρων .
Καταγράφηκε
dive
Scale 1/35
Μηνύματα: 5368
Age: 48
Τόπος: Πειραιάς
Απ: ΕΝΑ ΠΙΑΝΟ ΧΩΡΙΣ .... ΟΥΡΑ
«
Απάντηση #1 στις:
Μαρτίου 16, 2011, 01:50:03 μμ »
εξαιρετική ιδέα και φυσικά πολυ προσεγμένη εργασία.
Μπραβο σου.
Καταγράφηκε
I WALK THE PATH OF THE DARK SIDE
repetan
Scale 1/48
Μηνύματα: 550
Age: 65
Τόπος: ΚΡΗΤΗ - ΡΕΘΥΜΝΟ
Απ: ΕΝΑ ΠΙΑΝΟ ΧΩΡΙΣ .... ΟΥΡΑ
«
Απάντηση #2 στις:
Μαρτίου 16, 2011, 02:04:22 μμ »
Ευχαριστώ dive για τα καλά σου λόγια . Για να συμπληρώσω και μια παράλειψή μου ανεβάζω μια φωτό από την πίσω μεριά του πιάνου
Καταγράφηκε
kostasgk
Scale 1/144
Μηνύματα: 60
Απ: ΕΝΑ ΠΙΑΝΟ ΧΩΡΙΣ .... ΟΥΡΑ
«
Απάντηση #3 στις:
Μαρτίου 16, 2011, 03:24:04 μμ »
πολυ εντυπωσιακο και με πολυ δουλεια δειχνει στα δικα μου ματια.
Καταγράφηκε
BLACK SHEEP
Scale 1/48
Μηνύματα: 775
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Σουρλής Γιώργος
Απ: ΕΝΑ ΠΙΑΝΟ ΧΩΡΙΣ .... ΟΥΡΑ
«
Απάντηση #4 στις:
Μαρτίου 16, 2011, 03:31:00 μμ »
Καταπληκτική δουλειά
και άριστη απόδοση σε μικρογραφία, Συγχαρητήρια!!!!!
Καταγράφηκε
repetan
Scale 1/48
Μηνύματα: 550
Age: 65
Τόπος: ΚΡΗΤΗ - ΡΕΘΥΜΝΟ
Απ: ΕΝΑ ΠΙΑΝΟ ΧΩΡΙΣ .... ΟΥΡΑ
«
Απάντηση #5 στις:
Μαρτίου 17, 2011, 04:26:38 μμ »
Ευχαριστώ Zoulovits και Black sheep για τα καλά σας λόγια , η αλήθεια είνια ότι μου έφαγε περίπου 2 βδομάδες για να το φτιάξω , ευτυχώς που είχα το πρωτότυπο δίπλα και έκανα τις μετρήσεις και πάλι σας ευχαριστώ .
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Tags:
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
»
Διοράματα
»
Dio: Υπό κατασκευή
»
Θέμα:
ΕΝΑ ΠΙΑΝΟ ΧΩΡΙΣ .... ΟΥΡΑ