Καλησπέρα σε όλους!!
Ξεκινάω ένα από τα α/φοι με τα οποία πετούσε Έλληνας άσσος της RAF.
O Βασίλειος Μ. Βασιλειάδης.
http://imansolas.freeservers.com/Aces/Vassiliades%20Vassilios.htmlΤο πολύ καλό κιτ της tamiya στην 1/48 Mustang III είναι αυτό...
Το α/φος που θα αναπαραστήσω είναι αυτό με το οποίο ο "vass" έκανε τις περισσότερες επιτυχίες του.
Φυσικά το ότι το κιτ είναι πολύ καλό δεν απέτρεψε και την αγορά σημαντικού αριθμού βελτιωτικών.Το ψώνιο μου βλέπετε!
Τα βελτιωτικά είναι:
Φωλιές σ/π της Aires,φλαπς-κάθισμα-εξατμίσεις-τροχοί της Ultracast,κόκπιτ της Aires,vacuform καλύπτρα της Squadron και τέλος
το σετ της Eduard με τα διάφορα placards!!!!!!!
Υ.Γ. Ευχαριστώ πάρα πολύ το φίλο Ιωάννη Στουρνάρα για την παραγγελία όλων σχεδόν των βελτιωτικών.
Η κατασευή αρχίζει με την τοποθέτηση,μετά από πολλές δοκιμές,των ρητηνένιων
κομματιών της aires στο κόκπιτ.Νόμιζα ότι θα ήταν κάτι εύκολο αλλά τελικά είχε κάποιο βαθμό δυσκολίας.Έπρεπε εξάλου να ταιριάξω
το κόκπιτ με τα πλαινά τοιχώματα αλλά και στο κάτω μέρος του να δεχτεί και τις φωλέες του σ/π επίσης της aires.
Οι σχετικές φωτό:
Τρίψιμο των εσωτερικών πλαινών της ατράκτου.
Το μικρό κενό που διμιουργήθηκε μετά την κόλληση των κομματιών αυτών στο σημείο που πατάει η καλύπτρα κλειστή,
έκλεισε με ένα μήκος ζεσταμένου και τεντωμένου πλαστικού και έτσι δεν χρειάστηκε καθόλου στόκος.Αναπαριστάται έτσι
και η "ράγα" κύλισης της καλύπτρας.
Κολήθηκε μια μικρή πατούρα,για το κόκπιτ,από χοντρό μήκος πλαστικού (άσπρος κύβος).
Στην συνέχεια ανοίχτηκαν δύο τρύπες στο πάτωμα προκειμένου να αναπαραστήσω δύο όργανα ελέγχου καυσίμου
για της δεξαμενές που υπήρχαν κάτω από το πάτωμα.
Επειδή το στικ του κιτ "έπλεε" στην ανάλογη τρύπα του πατώματος,έγινε κι εκεί μια μικροεπέμβαση με κυλινδρικό
μήκος πλαστικού στο οποίο ανοίχτηκε μια τρυπούλα για να κάτσει έτσι καλύτερα......
Και η κατασκευή των ποδοστηρίων....
Αυτά τα ολίγα προς το παρόν.