Σάκη γνωρίζεις πολύ καλά την άποψή μου για το θέμα που διάλεξες (όποιος παρεξηγιέται να μην δει το σπόιλερ) 
Παρ' όλα αυτά, με αναγκάζεις να σε συγχαρώ και πάλι για μια πεντακάθαρη και προσεγμένη δουλειά 
Keep modelling 
Φιλικά, Γιάννης
Ξέρω, ξέρω... για σένα ειδικά θα ετοιμάσω το MIG 17!!!
Μπράβο Σάκη... 
Thanks mate!
Ειναι ενας απο τους δυο ερωτες μου αυτο και το Α-7!!!! 
Υπεροχη δουλεια φιλε μου!!!! 
Λευτέρη σε ευχαριστώ! Έχω άλλα 3 Α-7 να φτιάξω! Το ένα φυσικά θα γίνει High Visisbility USA Navy Vietnam, το άλλο USAF Vietnam, και για το τρίτο προβληματίζομαι... low visibitlity..., agressor..., σκούρο γκρι και σκούρο πράσινο...ή κάτι με δύο γκρι, ή πάλι High Visisbility USA Navy Vietnam γιατί έχω κολλήσει με την εποχή?...
Σάκη, συγχαρητήρια για την υπέροχη δουλειά σου, την οποία θαυμάσαμε από κοντά στην έκθεση της Καβάλας αυτές τις μέρες, καθώς επίσης και για την άξια διάκριση που πήρες !!!

Ανυπομονούμε για το επόμενο project σου 
Σε ευχαριστώ Νίκο! Μπράβο και σε σένα φυσικά για τη διάκριση! Πάμε στα επόμενα τώρα!
Σακη συγχαρητηρια και απο μενα για τη βραβευση!
Το μοντελο απο καντα που το ειδα τα σπαει!

Λάμπρο σε ευχαριστώ! Χάρηκα που γνωριστήκαμε και θαύμασα τη συλλογή σου των Α-7 από κοντά. Φυσικά ένα μεγάλο ευχαριστώ για τα αυτοκόλλητα που μου έδωσες για το αγαπημένο μας Α-7, που θα με βοηθήσουν να φτιάξω το Α-7D USAF, επιχειρισιακό του Vietnam!