Αποστολέας Θέμα: Ελληνικο Stearman.  (Αναγνώστηκε 12745 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Ελιξ-ιριος

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2163
  • Age: 48
  • Τόπος: 3ο σύννεφο δυτικά...
Απ: Ελληνικο Stearman.
« Απάντηση #50 στις: Οκτωβρίου 05, 2010, 12:27:17 πμ »
::spam_emoticon::Για την ιστορία πάντως, η μόνη "πολεμική" αποστολή που ξέρω να εκτέλεσε τέτοιο αεροπλάνο σε ελληνικά χέρια είναι η περισυλλογή-διάσωση αεροπόρου που έκανε αναγκαστική προσγείωση με Spitfire Mk V, λόγω υπερθέρμανσης στον Πλαταμώνα στις 28/10/46, μετά από επιδεικτική πτήση σε παρέλαση. Και αναφέρω "διάσωση", διότι πλησίαζαν οι "αντάρτες" με κακές διαθέσεις... ::offtopic::
Και επανέρχομαι: Μήπως έχει κανείς σχέδια ή κοντινές φωτογραφίες του ψεκαστικού συστήματος του αεροπλάνου;

Αποσυνδεδεμένος ramfighter

  • Xrepi Model Collector
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6113
  • Age: 56
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: Ελληνικο Stearman.
« Απάντηση #51 στις: Μαρτίου 28, 2017, 02:55:59 μμ »
ελειπα σε επαγγελματικά ταξίδια και δεν είχα δει τα αιτήματα σας. Ας είναι καλά η Αερολέσχη Θεσσαλονίκης που μου επέτρεψε να το φωογραφίσω. Δυστυχώς, δεν βγήκαν όλες οι φωτογραφίες σωστές. Θα προσπαθήσω να βρώ και μία καλή φωτογραφία της άνω όψης του.
stearman
http://ultrashare.net/hosting/fl/b4f7997f80/
http://ultrashare.net/hosting/fl/29317da8be/
http://ultrashare.net/hosting/fl/e997ba61ed/
http://ultrashare.net/hosting/fl/d877c81466/
Ξαναποστάρω τις παλιές μου φωτογραφίες, καθώς δεν εμφανίζονται πιά από το ultrashare.



Αποσυνδεδεμένος Seahawk

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • modelclub.gr
Απ: Ελληνικο Stearman.
« Απάντηση #52 στις: Απριλίου 03, 2017, 01:22:19 πμ »
Ευχαριστούμε πολύ για  τις φωτογραφίες!
Ξέρουμε αν συνεχίζει να υπάρχει το συγκεκριμένο
στην Αερολέσχη;

Tags: stearman