Αλλη μια φωτό που βρήκα..

Σύμφωνα με το άρθρο στα νέα της IPMS, τα Stearman του Σ.Α.Π. ήταν βαμμένα στο χρώμα του αλουμινίου.
Στην άτρακτο είχαν με μαύρα γράμματα τον αριθμό νηολογίου και έναν διψήφιο κάτω από το σημείο
στήριξης των στυλιδίων της άνω πτέρυγας στην άτρακτο.
Το πηδάλιο διεύθυνσης είχε τρείς κάθετες λουρίδες - μπλε-ασπρη-μπλε.
Ισως ο αριθμός νηολογίου να επαναλαμβανόταν στην άνω πτέρυγα.
Δεν υπάρχει πληροφορία για το αν τα αεροσκάφη έφεραν εθνόσημα.
Ο κόκκινος σταυρός ,αν και αρκετά ιντριγκαδόρικος ,θα έλεγα οτι χρειάζεται περισσότερη έρευνα πριν τον
χρησιμοποιήσης στο μοντέλο σου!!