0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
:shock:Tι λες τώρα : : :
... Σίγουρα άλλο ένα "Καλύτερο Ελληνικό Θέμα", στην πλουσιότατη συλλογή σου... ΜΠΡΑΒΟ....
Ο Γιάννης έχει κερδίσει ήδη με ένα F-102 με τα χρώματα της ΠΑ, ένα τέτοιο βραβείο στην τελευταία έκθεση της IPMS... Εκτός από την 1η θέση της κατηγορίας που συμμετείχε...
Νομίζω ότι "Γιάννης Δόξας" είναι καλλιτεχνικό ψευδώνυμο του Μέγα Τσώνου... Πάρα πάρα πολύ ωραίο!!! Ο Γιάννης έχει πάει πλεόν σε άλλα επίπεδα μοντελισμού. Τί θα είναι άραγε το επόμενο που φτιάχνεις; Περιμένουμε με αγωνία!(ʼντε πάλι ξεσηκωθήκαμε κυριακάτικα, βλέπω να ξενυχτάμε μοντελάροντας...)