0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτά τα πριτσίνια της Archer τα βάζεις σαν χαλκομανία?Καλή συνέχεια Γιάννης
Δύο πραγματάκια που μου χτύπησαν στο κάθισμα:οι ζώνες που έχεις βάλει στο προσκέφαλο είναι ζώνες για τη μέση και δεν θα μπορούσαν να συνδεθούν με τις υπόλοιπες του καθίσματος,ώστε να δεθεί ο πιλότος,το καφέ δέρμα στα "μαξιλάρια" ήθελε λίγο περισσότερη δουλειά με ένα πιο σκούρο τόνο και έναν πιο ανοιχτό,φαίνεται πολύ πλακάτο.Υ.Γ. Επρεπε να περιμένεις το Luftwaffe-46 group build και να φτιάξεις κάτι άλλο για να ξαναμπείς στο τρυπάκι!
Για τις ζώνες το ξέρω αλλά έβαλα ό,τι περίσευμα είχα (άλλωστε θα έχω και κλειστή καλύπτρα). Λες να τις αλλάξω; Το ίδιο ισχύει και για το χρώμα του δέρματος, αν και ήταν πιο σκούρο, το σκούπισα πιο πολύ απ' ότι ίσως έπρεπε...Για το Υ.Γ. να σου πω: Επειδή δεν ξέρω αν θα ζω όταν αποφασίσετε να γίνει, ας κάνω τώρα αυτό και έχω 2 Horten να περιμένουν...
Γιάννη, άσε τις ζώνες όπως είναι - εφαρμόζουν σωστά στο σώμα ενός εξωγήινου... αφού αυτοί έδωσαν τη Luft '46 τεχνολογία στους Γερμανούς άρα θα τα πέταγαν κιόλας...
Και κλειστή να΄χεις την καλύπτρα,διάφανη θα είναι,οπότε θα φαίνεται,θα σου πρότεινα να την αλλάξεις και να κόψεις τις τσιγκουνιές! Για το χρώμα του δέρματος,εαν το "χαιδέψεις" ακόμα και τώρα με ένα σοκολατί λαδάκι,θα γίνει μέγκλα.
Παράθεση από: Mastoras στις Ιανουαρίου 18, 2011, 10:58:43 μμΚαι κλειστή να΄χεις την καλύπτρα,διάφανη θα είναι,οπότε θα φαίνεται,θα σου πρότεινα να την αλλάξεις και να κόψεις τις τσιγκουνιές! Για το χρώμα του δέρματος,εαν το "χαιδέψεις" ακόμα και τώρα με ένα σοκολατί λαδάκι,θα γίνει μέγκλα.Έχεις δίκιο, θα τα διορθώσω αμφότερα!
Μου αρέσει πάρα πολύ το θέμα σου φίλε μου!!! Μπράβο, τώρα για το "what if" του συγκεκριμένου μοντέλου, υποθέτω ότι αναφέρεσαι στις χαλκομανίες και τον οπλισμό, καθώς δεν είναι βέβαιο ότι το συγκεκριμένο αεροπλάνο δεν κατασκευάστηκε, άλλωστε από αυτό προέρχεται τόσο το mig 15 όσο και το saab tunan, οπότε οι Ρώσοι και οι Σουηδοί θα ήταν πολύ πιο εύκολο να χρησημοποιήσουν ως βάση ένα υπάρχον την εποχή εκείνη αεροσκάφος όπως το me 262 ή to he 162 αντί να πειραματιστούν με φανταστικά σχέδια, από την άλλη μην ξεχνάμε και πότε έμαθε το ευρή κοινό για το horten 229! Tεσπα καλή συνέχεια περμένω φώτο!!!!!!!!!
.... με σκοπό να το κατασκευάσω ΟΟΒ ώστε να μου ξανάρθει η διάθεση του μοντελίζειν, η οποία με είχε εγκαταλείψει γιατί με έπιασε στα πράσα με την καλύτερή της φίλη προς χάρην της ακαματοσύνης (όνομα και πράμα!).
Spoiler (hover to show)Οσο για το Luft 46 έχουμε μέλλον, για την ώρα τρέχουν τα υποβρύχια, τα γιαπωνέζικα, το fantasy, α και τα μαύρα αεροπλάνα!
μπορεις να μας πεις δυο τρεις κουβέντες για το κιτ, καθώς ενδιαφέρομαι να το πάρω!