Φίλοι μου καλησπέρα σας.......
Εδώ και αρκετό καιρό έχω ξεκινήσει το μοντέλο της Revell στην 1/48 στα χρώματα του Ολλανδικού τίγρη.
Δυστυχώς την λαλακία δεν την απέφυγα με αποτέλεσμα να το παρατήσω για αρκετό καιρό (αλλίως θα το έσπαγα

)
Έχει χρησιμοποιηθεί το βελτιωτικό της CMK το οποίο κάνει για το Hasegawa........Δυστυχώς το είδα πολύ αργά με αποτέλεσμα τεράστια κενά και πολλά νεύρα

Οι φωλιές είναι σκράτς. Έχουν κοπεί τα flaps και τα stabilators τα οποία θα τοποθετηθούν μετά σε κατεβασμένη θέση.



Αναμένω τα σχόλια σας καθώς και υποδείξεις - μπινελίκια κ.τ.λ.
