Αποστολέας Θέμα: Me 109 G-14 για.... να περνάει η ώρα!  (Αναγνώστηκε 5300 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Palanadine

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 666
  • Age: 42
  • Τόπος: Αθηνα
  • Παναγιώτης-Δημήτριος Γρηγορίου
Me 109 G-14 για.... να περνάει η ώρα!
« στις: Νοέμβριος 30, 2010, 01:51:12 μμ »
 Καλημέρα σε όλους!

 Τους τελευταίους μήνες παιδεύομαι με ένα α/φος jet, το οποίο παρουσιάζω στο ανάλογο forum section.

 Επειδή όμως η πρόοδος είναι αργή (αλλά σταθερή!!!!), αποφάσισα στα ενδιάμεσα να αρχίσω την κατασκευή ενός από των αγαπημένων μου θεμάτων, του πασίγνωστου Me 109, στην έκδοση G-14, κλίμακα 1/48. Το κιτ είναι της Academy, περιέχει τα απολύτως βασικά, αλλά ούτως η άλλως, θα μπει (και θα μείνει καιρό) στο 'χειρουργείο'...

 Το κιτ: Click to see the original size.
 
 Στόχοι: 1) Scratchbuilt συγκρότημα κινητήρα
            2) Βελτίωση cockpit
            3) Βελτίωση Σ/Π
            4) Βελτίωση πτερυγικών επιφανειών

 Για να δούμε λοιπόν αν ο ασθενής θα επιβιώσει!  ::brancard::
"We cannot direct the winds, but we can adjust the sails"


Αποσυνδεδεμένος ΚΟΥΡΣΑΡΟΣ78

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1109
  • Age: 45
  • Τόπος: Bari Italia και Χανια
Απ: Me 109 G-14 για.... να περνάει η ώρα!
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 30, 2010, 01:56:18 μμ »
Καλή αρχή !!!! ::salut:: ::salut::
FLY LOW HIT HARD

Αποσυνδεδεμένος Νίκος Κυπραίος

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1460
  • Age: 45
  • Τόπος: ΒΟΛΟΣ
  • KEEP YOUR FRIENDS CLOSE,BUT YOUR ENEMIES CLOSER
Απ: Me 109 G-14 για.... να περνάει η ώρα!
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 30, 2010, 04:22:34 μμ »
αντε καλη αρχη και απο μενα
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ 'ΣΑΙ ΛΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΑΣ ΓΑΛΕΡΑ

Αποσυνδεδεμένος labros87

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5525
  • Age: 36
  • Τόπος: Αγρίνιο
  • 72scale for ever!
Απ: Me 109 G-14 για.... να περνάει η ώρα!
« Απάντηση #3 στις: Δεκέμβριος 01, 2010, 02:07:26 μμ »
Καλη αρχη! ::icon_thumright:: ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Palanadine

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 666
  • Age: 42
  • Τόπος: Αθηνα
  • Παναγιώτης-Δημήτριος Γρηγορίου
Απ: Me 109 G-14 για.... να περνάει η ώρα!
« Απάντηση #4 στις: Δεκέμβριος 02, 2010, 08:26:32 μμ »
 Λοιπόν, το χειρουργείο παρ'ότι χρονοβόρο, ήτο επιτυχές, ο ασθενής εχεί την ακόλουθη μετεγχειρητική εικόνα:

 Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size.

 Έχουν κοπεί όλες οι επιφάνειες ελέγχου, πτερύγια ψυκτρών και cowling του κινητήρα. Ειδικά τα slats ήταν αρκετά ψυχοφθόρα λόγω λεπτότητας, αλλά τέλος καλό όλα καλά!  :D

 Επίσης έγινε και η πρώτη παρέμβαση στο cockpit, που δεν ήταν τίποτ'άλλο από τρίψιμο μέχρι εξαφάνισης της υπάρχουσας (υποτυπώδους) λεπτομέριας, και πέρασμα με ένα χέρι υγρή κόλλα. Έπεται πέρασμα με Μr Surfacer 500 και τρίψιμο για να επιτευχθέι μια ομοιόμορφη επιφάνεια να αρχίσει το detailing.
 
Click to see the original size.

 To be continued....
"We cannot direct the winds, but we can adjust the sails"


Αποσυνδεδεμένος soumi

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 766
  • Age: 53
  • Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • >Για ολους τους φίλους Γιώργος
Απ: Me 109 G-14 για.... να περνάει η ώρα!
« Απάντηση #5 στις: Δεκέμβριος 02, 2010, 10:05:42 μμ »
Ωραία αρχή  . Περιμένουμε την συνέχειά  ::icon_thumright::
[img width=202 height=120]http://i481.photobucket.com/albums/rr175/TheiosNontas/airfix%20the%20new%20era_zpsm6mcf13p.gif[

Αποσυνδεδεμένος CROW

  • magWerVE
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5195
  • Τόπος: West side
    • Image
Απ: Me 109 G-14 για.... να περνάει η ώρα!
« Απάντηση #6 στις: Δεκέμβριος 04, 2010, 12:39:30 πμ »
Δεν αγοραζες ενα 109 F-2 της Zvezda που ειναι πετσοκομενο απο την μανα του...θα γλυτονες την βαβουρα! :mrgreen:

Αποσυνδεδεμένος Palanadine

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 666
  • Age: 42
  • Τόπος: Αθηνα
  • Παναγιώτης-Δημήτριος Γρηγορίου
Απ: Me 109 G-14 για.... να περνάει η ώρα!
« Απάντηση #7 στις: Δεκέμβριος 04, 2010, 02:20:36 μμ »
Δεν αγοραζες ενα 109 F-2 της Zvezda που ειναι πετσοκομενο απο την μανα του...θα γλυτονες την βαβουρα! :mrgreen:

 Γιατί εκτός του οτι είμαι μαζοχιστής (τι να κάνουμε!  ::glossa:: ), το κάνω και ως εξάσκηση, γιατί στα ίδια.... βασανιστήρια θα υποβάλλω αργότερα και το Me 262 Nachtjaeger της Italeri (καλούπι Dragon), οπότε χαλάλι του.
"We cannot direct the winds, but we can adjust the sails"


Αποσυνδεδεμένος Pankoub

  • IPMS Hellas 651
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3666
  • Age: 60
  • Τόπος: Mουσείο Π.Α.,Τατόι
  • CCCP, B'ΠΠ
Απ: Me 109 G-14 για.... να περνάει η ώρα!
« Απάντηση #8 στις: Δεκέμβριος 04, 2010, 03:08:01 μμ »
Δεν αγοραζες ενα 109 F-2 της Zvezda που ειναι πετσοκομενο απο την μανα του...θα γλυτονες την βαβουρα! :mrgreen:

 Γιατί εκτός του οτι είμαι μαζοχιστής (τι να κάνουμε!  ::glossa:: ), το κάνω και ως εξάσκηση, γιατί στα ίδια.... βασανιστήρια θα υποβάλλω αργότερα και το Me 262 Nachtjaeger της Italeri (καλούπι Dragon), οπότε χαλάλι του.
Σωστος!! Μπραβο φιλε!!! Πολυ καλο σ ακουω!! Και εισαι και μικρος!! Καλη συνεχεια!!


Η ιστοσελίδα μου..https://www.facebook.com/Pankoub22

Αποσυνδεδεμένος Palanadine

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 666
  • Age: 42
  • Τόπος: Αθηνα
  • Παναγιώτης-Δημήτριος Γρηγορίου
Απ: Me 109 G-14 για.... να περνάει η ώρα!
« Απάντηση #9 στις: Δεκέμβριος 10, 2010, 08:43:33 μμ »
 Λοιπόν, μετά από αρκετές μέρες κατάφερα επιτέλους να φτάσω σε ένα, αποδεκτό ελπίζω. αποτέλεσμα στο cockpit. Σήμερα και αύριο υποτίθεται οτι θα έπεφταν τα πρώτα χρώματα με τον ολοκαίνουριο αερογράφο μου..... αλλά με πρόλαβε ο χειμώνας, οπότε εμπρός καλά μου πινέλα!!!!

 Ποδωστήρια : Click to see the original size.

 Πλα'ι'νά του cockpit : Click to see the original size. Click to see the original size.

 Δάπεδο (μένουν μερικά ψιλά που θα τοποθετηθούν μετά το βάψιμο) : Click to see the original size. Click to see the original size.

 Αναμένω τα σχόλια και τις υποδείξεις σας!  :)
"We cannot direct the winds, but we can adjust the sails"


Αποσυνδεδεμένος ΚΟΥΡΣΑΡΟΣ78

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1109
  • Age: 45
  • Τόπος: Bari Italia και Χανια
Απ: Me 109 G-14 για.... να περνάει η ώρα!
« Απάντηση #10 στις: Δεκέμβριος 10, 2010, 09:40:49 μμ »
Οι σκρατσιές στο πιλοτήριο από αυτό που μπορώ να δω φαίνονται πολύ όμορφα φτιαγμένες!!Αλήθεια τα φίλα αλουμινίου πως τα διαμόρφωσες έτσι φαίνονται πολύ καλά!!
Τα πλαϊνά θα τα βελτιώσεις?
Αυτό με το αερογράφο δεν κατάλαβα?Είχες μήπως σκοπό να ψεκάσεις σε υπαίθριο χώρο?
FLY LOW HIT HARD

Αποσυνδεδεμένος Palanadine

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 666
  • Age: 42
  • Τόπος: Αθηνα
  • Παναγιώτης-Δημήτριος Γρηγορίου
Απ: Me 109 G-14 για.... να περνάει η ώρα!
« Απάντηση #11 στις: Δεκέμβριος 10, 2010, 11:21:40 μμ »
 Το cockpit όπως το βλέπεις είναι κατά 98% έτοιμο, μόνο κάτι ψιλά έχουν μείνει για μετά το βάψιμο. Ακριβώς επειδή ήθελα αποτέλεσμα όσο το δυνατόν πιο κοντά στην πραγματικότητα, έψαξα και βρήκα πολλές και κατατοπιστικότατες φωτό για το πιλοτήριο, οι εικόνες που ανέβασα είναι ουσιαστικά (με τις αναπόφευκτες διαφορες λόγω αναντιστοιχίας οπτικού υλικού - μεταφοράς σε υλικό) το τελικό αποτέλεσμα. Αυτό ισχύει για όλα τα τμήματα του cockpit - οπότε φοβάμαι οτι δεν καταλαβαίνω τι εννοείς αν ''θα βελτιώσω τα πλαινα;''

 Τα φύλλα αλουμινίου τα "πατάω" πριν τα τοποθετήσω, πχ με τη μύτη από μηχανικό μολύβι, την ανάποδη του κόφτη, μύτη καρφίτσας, κτλ, για να αποκτήσει την όψη για παράδειγμα ενός dial η κονσόλας, και μετά το κολλάω με foil adhesive.

 Ναι για τον αερογράφο, επειδή υπάρχει ένα σχετικό πρόβλημα χώρου στο σπίτι, θα το έκανα στη... βεράντα, μέσα σ'ενα χαρτοκιβώτιο. Δυστυχώς δεν έχω ειδικό δωμάτιο για να χρησιμοποιώ ως εργαστήριο.  :(
"We cannot direct the winds, but we can adjust the sails"


Αποσυνδεδεμένος ΚΟΥΡΣΑΡΟΣ78

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1109
  • Age: 45
  • Τόπος: Bari Italia και Χανια
Απ: Me 109 G-14 για.... να περνάει η ώρα!
« Απάντηση #12 στις: Δεκέμβριος 11, 2010, 12:18:36 πμ »
Πλαϊνά εννοώ τα δύο μισά της ατράκτου που οριοθετούν το πιλοτήριο από αριστερά και δεξιά. ::icon_thumright::
Συνήθως εκεί βρίσκονται μανέτες , φιάλες οξυγόνου κλπ λεπτομέρειες!
Αυτά λόγου χάρη υπάρχουν ή θα τα κατασκευάσεις εκ του μηδενός?

Καλή συνέχεια!!!

Α!!!Να μην ξεχάσω πολύ ωραία και προσεκτική ή χειρουργική ενέργεια!!!στο να διαχωρίσεις διάφορα τμήματα του αεροσκάφους!!
FLY LOW HIT HARD

Αποσυνδεδεμένος Palanadine

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 666
  • Age: 42
  • Τόπος: Αθηνα
  • Παναγιώτης-Δημήτριος Γρηγορίου
Απ: Me 109 G-14 για.... να περνάει η ώρα!
« Απάντηση #13 στις: Δεκέμβριος 11, 2010, 12:38:28 πμ »
Πλαϊνά εννοώ τα δύο μισά της ατράκτου που οριοθετούν το πιλοτήριο από αριστερά και δεξιά. ::icon_thumright::
Συνήθως εκεί βρίσκονται μανέτες , φιάλες οξυγόνου κλπ λεπτομέρειες!
Αυτά λόγου χάρη υπάρχουν ή θα τα κατασκευάσεις εκ του μηδενός?

Καλή συνέχεια!!!

Α!!!Να μην ξεχάσω πολύ ωραία και προσεκτική ή χειρουργική ενέργεια!!!στο να διαχωρίσεις διάφορα τμήματα του αεροσκάφους!!

 A, τώρα σε εννόησα  :)  Οχι, τα πλαινά είναι όπως τα βλέπεις, μάλλον δεν τα έβγαλα σε σωστή γωνία και δεν φαίνεται καλά τι ακριβώς υπάρχει εκεί, μισό λεπτάκι και θα επανορθώσω (mea culpa!!!) :

 Δεξιά: Click to see the original size. Click to see the original size.                                                             
 
 Και αριστερά: Click to see the original size. Click to see the original size.

Πιστεύω οτι τώρα φαίνονται καλύτερα οι λεπτομέριες - τουλάχιστον εγώ που τις έβαλα τις βλέπω  8) , αλλά σίγουρα θα αναδειχθούν ακόμα πιο καλά μετά βάψιμο και παλαίωση (διακριτική!). Παρεπιπτόντως, απ' όσες φωτό του πραγματικού έχω μελετήσει, το cockpit ήταν πιο "άδειο" σε σχέση πχ, με ένα Spitfire ή ένα Thunderbolt - το Me 109 ήταν αρκετά μικρό που φιάλες και ηλεκτρονικά ήταν τοποθετημένα πίσω από το πιλοτήριο, στο πίσω μέρος της ατράκτου, και άρα δεν φαίνονταν.

Α, και ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο περί χειρουργείου (είναι και του επαγγέλματος μου βλέπεις) !!!  :D
"We cannot direct the winds, but we can adjust the sails"


Αποσυνδεδεμένος ΚΟΥΡΣΑΡΟΣ78

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1109
  • Age: 45
  • Τόπος: Bari Italia και Χανια
Απ: Me 109 G-14 για.... να περνάει η ώρα!
« Απάντηση #14 στις: Δεκέμβριος 11, 2010, 12:49:30 πμ »
Δεν μου εμφανίζει τις εικόνες!

Spoiler (hover to show)
FLY LOW HIT HARD

Αποσυνδεδεμένος Palanadine

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 666
  • Age: 42
  • Τόπος: Αθηνα
  • Παναγιώτης-Δημήτριος Γρηγορίου
Απ: Me 109 G-14 για.... να περνάει η ώρα!
« Απάντηση #15 στις: Δεκέμβριος 11, 2010, 01:11:33 πμ »
Δεν μου εμφανίζει τις εικόνες!

Spoiler (hover to show)

 Τι να πω, δεν ξέρω τι παίζει, εμένα τις δείχνει μια χαρά  :?  Έχει άλλος κανείς το ίδιο πρόβλημα;
 
 
Spoiler (hover to show)
"We cannot direct the winds, but we can adjust the sails"


Αποσυνδεδεμένος ΚΟΥΡΣΑΡΟΣ78

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1109
  • Age: 45
  • Τόπος: Bari Italia και Χανια
Απ: Me 109 G-14 για.... να περνάει η ώρα!
« Απάντηση #16 στις: Δεκέμβριος 11, 2010, 01:17:59 πμ »
Έχει φάει κόλλημα!
 

Spoiler (hover to show)
FLY LOW HIT HARD

Αποσυνδεδεμένος Palanadine

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 666
  • Age: 42
  • Τόπος: Αθηνα
  • Παναγιώτης-Δημήτριος Γρηγορίου
Απ: Me 109 G-14 για.... να περνάει η ώρα!
« Απάντηση #17 στις: Δεκέμβριος 11, 2010, 01:24:06 πμ »
Έχει φάει κόλλημα!
 

Spoiler (hover to show)

  Χμμ, δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει τέτοιο πρόβλημα, όπως κάνω πάντα τις ανέβασα... μπορεί να είναι σφάλμα του forum, ίσως αύριο να είναι OK.

 
Spoiler (hover to show)
"We cannot direct the winds, but we can adjust the sails"


Αποσυνδεδεμένος Palanadine

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 666
  • Age: 42
  • Τόπος: Αθηνα
  • Παναγιώτης-Δημήτριος Γρηγορίου
Απ: Me 109 G-14 για.... να περνάει η ώρα!
« Απάντηση #18 στις: Δεκέμβριος 15, 2010, 10:51:53 μμ »
Update time!

 Έχουμε και λέμε λοιπόν:

 Βασικό βασικό βάψιμο στο cockpit. Να σημειώσω εδώ οτι ήταν η πρώτη φορά που χρησιμοποίησα αερογράφο, κι αν και το αποτέλεσμα δεν είναι ίσως και το καλύτερο, μου βγήκε πολύ πιο στρωτό απ'ότι γινόταν παλιότερα με πινέλο. Σιγά σιγά θα μάθω να το χρησιμοποιώ σωστά!  :)

Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size.

 Και μετά από διακριτική παλαίωση με wash μαύρου λαδιού/ drybrush με Humbrol 156, καθώς και τονισμό κάποιων λεπτομεριών:

Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size.

 Απομένει η προσθήκη μερικών - μικρών - τελευταίων λεπτομεριών, και μετά, αν όλα πάνε καλά, το κλείσιμο των δύο μισών της ατράκτου. Μετά ακολουθούν άλλα επεισόδια  ::glossa::

 Σχόλια και παρατηρήσεις να βλέπω!  :)
"We cannot direct the winds, but we can adjust the sails"


Αποσυνδεδεμένος CROW

  • magWerVE
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5195
  • Τόπος: West side
    • Image
Απ: Me 109 G-14 για.... να περνάει η ώρα!
« Απάντηση #19 στις: Δεκέμβριος 16, 2010, 01:31:10 πμ »
Mαυρο το εχεις βαψει το κοκπιτ?

Αποσυνδεδεμένος Palanadine

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 666
  • Age: 42
  • Τόπος: Αθηνα
  • Παναγιώτης-Δημήτριος Γρηγορίου
Απ: Me 109 G-14 για.... να περνάει η ώρα!
« Απάντηση #20 στις: Δεκέμβριος 16, 2010, 02:02:38 πμ »
Mαυρο το εχεις βαψει το κοκπιτ?

 Όχι, είναι βαμένο με Humbrol 67.
"We cannot direct the winds, but we can adjust the sails"


Αποσυνδεδεμένος ΚΟΥΡΣΑΡΟΣ78

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1109
  • Age: 45
  • Τόπος: Bari Italia και Χανια
Απ: Me 109 G-14 για.... να περνάει η ώρα!
« Απάντηση #21 στις: Δεκέμβριος 18, 2010, 09:29:35 πμ »
Συνάδελφε ωραίο το βάψιμο και το στεγνό πινέλο απλά μια παρατήρηση.
Η κίτρινη σωλήνα (καυσιμου) μήπως είναι λίγο off scale? και σε λάθος θέση? ::salut:: ::salut::
FLY LOW HIT HARD

Αποσυνδεδεμένος xorxe

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 165
  • Age: 51
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Me 109 G-14 για.... να περνάει η ώρα!
« Απάντηση #22 στις: Δεκέμβριος 18, 2010, 05:15:39 μμ »
Ωραιοτατο μεχρι εδω.
Οσο για τη σωληνα θα συμφονισω με τον ΚΟΥΡΣΑΡΟΣ78

Αποσυνδεδεμένος Palanadine

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 666
  • Age: 42
  • Τόπος: Αθηνα
  • Παναγιώτης-Δημήτριος Γρηγορίου
Απ: Me 109 G-14 για.... να περνάει η ώρα!
« Απάντηση #23 στις: Δεκέμβριος 19, 2010, 12:59:25 μμ »
Συνάδελφε ωραίο το βάψιμο και το στεγνό πινέλο απλά μια παρατήρηση.
Η κίτρινη σωλήνα (καυσιμου) μήπως είναι λίγο off scale? και σε λάθος θέση? ::salut:: ::salut::

Ωραιοτατο μεχρι εδω.
Οσο για τη σωληνα θα συμφονισω με τον ΚΟΥΡΣΑΡΟΣ78

 Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, και νομίζω οτι έχετε και οι 2 δίκιο, θα ανατρέξω στις φωτό που διαθέτω για να διορθώσω (πολύ προσεκτικά!) αυτό το προβληματάτκι.  ::salut::
"We cannot direct the winds, but we can adjust the sails"


Αποσυνδεδεμένος Palanadine

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 666
  • Age: 42
  • Τόπος: Αθηνα
  • Παναγιώτης-Δημήτριος Γρηγορίου
Απ: Me 109 G-14 για.... να περνάει η ώρα!
« Απάντηση #24 στις: Δεκέμβριος 21, 2010, 02:46:16 μμ »
 Οκ, πιστεύω πως τώρα είναι και στη σωστή θέση και εντός κλίμακας:

 Click to see the original size. Click to see the original size.

 Επόμενη στάση στην κατασκευή, αντιπυρικό τοίχωμα και βάση των πολυβόλων, και κλείσιμο των 2 μισών της ατράκτου.
"We cannot direct the winds, but we can adjust the sails"


Tags: bf-109 bf 109 me-109