ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Σεμινάρια – Workshop - Demonstrations

Σεμινάριο με θέμα τη χρήση του υλικού Foambord της Tamiya στο κατάστημα Καλφάκης

<< < (18/18)

michalis20:
Θερμές ευχαριστίες στον κο Καλφάκη και τον Χρήστο για την αξιέπαινη πρωτοβουλία  ::eusa_clap::

Όταν υπάρχει όρεξη και μεράκι, το αποτέλεσμα ξεπερνά τις προσδοκίες  ::icon_thumright::

Guderian:
Ευχαριστώ πολύ τον κ.Καλφάκη  για την οργανωση και τον Χρήστο για το ...μάθημα.


Υ.Γ.Εννοείται ότι ...γλυκαθήκα και περιμένω το επόμενο , master yoda ::glossa::

 ::salut::

xmarkelos:
Απο οτι καταλαβα το σεμιναριο ηταν υπεροχο.
Για μας τους υπολοιπους υπαρχει καποιο βιντεο;

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση