ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Σεμινάρια – Workshop - Demonstrations
Σεμινάριο με θέμα τη χρήση του υλικού Foambord της Tamiya στο κατάστημα Καλφάκης
michalis20:
Θερμές ευχαριστίες στον κο Καλφάκη και τον Χρήστο για την αξιέπαινη πρωτοβουλία ::eusa_clap::
Όταν υπάρχει όρεξη και μεράκι, το αποτέλεσμα ξεπερνά τις προσδοκίες ::icon_thumright::
Guderian:
Ευχαριστώ πολύ τον κ.Καλφάκη για την οργανωση και τον Χρήστο για το ...μάθημα.
Υ.Γ.Εννοείται ότι ...γλυκαθήκα και περιμένω το επόμενο , master yoda ::glossa::
::salut::
xmarkelos:
Απο οτι καταλαβα το σεμιναριο ηταν υπεροχο.
Για μας τους υπολοιπους υπαρχει καποιο βιντεο;
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση