ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Σεμινάρια – Workshop - Demonstrations

Σεμινάριο με θέμα τη χρήση του υλικού Foambord της Tamiya στο κατάστημα Καλφάκης

<< < (17/18) > >>

mikegr_F.T.T:
Εξαιρετικά φιλόξενο περιβάλλον, μοναδική ατμόσφαιρα, τρελό γέλιο και πολλές γνώσεις... Κύριε Καλφάκη, Χρήστο, ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα, ήταν ένα υπέροχο πρωινό Σαββάτου...  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::

stevebee:
Ευχαριστώ τους κ.κ. Αποστολόπουλο  και Καλφάκη για την ενημέρωση ,υπομονή, και επαγγελματισμό που τους διακρίνει και ελπίζω σε επανάληψη των σεμιναρίων με διαφορετικό θέμα. Με την βοήθειά σας περνάμε τον χρόνο μας ακόμη ποιο ευχάριστα και έχουμε την διάθεση κάθε φορά να κάνουμε και κάτι καινούργιο αφού η επιτυχία είναι η επιβράβευση των κόπων μας. 

Dimmu Borgir:
Θα ήθελα και εγώ από την πλευρά μου να σας ευχαριστήσω για τα καλά σας λόγια τα οποία είναι η κινητήριος δύναμη και το "καύσιμο" για να συνεχίσουμε αυτή την προσπάθεια!Χαίρομαι που περάσατε/περάσαμε καλά και με την πρώτη ευκαιρία θα κάνουμε και άλλα τέτοια σεμινάρια.Το γεγονός ότι έδωσα λύσεις σε κάποιους με χαροποιεί ιδιαίτερα και ο σκοπός είναι η μετάδοση της γνώσης και της εμπειρίας σε όσους περισσότερους γίνεται για να πάει ακόμα πιό πάνω σε επίπεδο το αγαπημένο μας χόμπυ!Χαίρομαι επίσης που είδα ανθρώπους να έχουν αυτό το κέφι και να φτιάχνουν αυτή την τόσο όμορφη ατμόσφαιρα και παρέα!Δεσμεύομαι ότι σύντομα θα ξαναπεράσουμε καλά με ένα νέο θέμα! ::icon_thumright::

Χατζηδημητριου Δ:
Ορεξη να εχεις και εδω ημαστε εμεις ::icon_thumright::
 ::thanks_smilie::

Voroshilov:
Να ευχαριστήσω και εγώ με την σειρά μου (έστω και καθυστερημένα), τον κύριο Καλφάκη, αλλά και τον Χρήστο, για το σεμινάριο, τις πολύτιμες πληροφορίες και τις τεχνικές!!!!!  ::eusa_clap:: ::eusa_clap::  ::salut::

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση