Αποστολέας Θέμα: Προβλημα με τον αερογραφο Graphotech 183  (Αναγνώστηκε 953 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος panosmag

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 25
Προβλημα με τον αερογραφο Graphotech 183
« στις: Νοεμβρίου 11, 2010, 01:19:14 μμ »
καλησπερα σας, πηρα κ εγω επιτελους τον 1ον μου αερογραφο graphotech 183 και κομπρεσερ το as-18. Oταν βάφω μερικες φορες "φτυνει¨ το χρωμα και δεν το ψεκάζει ομοιομορφα. αυτο μου το παρουσιαζει κυρίως με το χρωμα middle stone της gunze. Μήπως φταιει η αραίωση του χρώματος ή κατι άλλο; Η πίεση που βάφω είναι 10-20 psi και η βελονα που χρησιμοποιω με την αντίστοιχη μύτη είναι 0.3mm.

Tags: graphotech