καλησπερα σας, πηρα κ εγω επιτελους τον 1ον μου αερογραφο graphotech 183 και κομπρεσερ το as-18. Oταν βάφω μερικες φορες "φτυνει¨ το χρωμα και δεν το ψεκάζει ομοιομορφα. αυτο μου το παρουσιαζει κυρίως με το χρωμα middle stone της gunze. Μήπως φταιει η αραίωση του χρώματος ή κατι άλλο; Η πίεση που βάφω είναι 10-20 psi και η βελονα που χρησιμοποιω με την αντίστοιχη μύτη είναι 0.3mm.