Αποστολέας Θέμα: Νουμπάς και άπειρος ζητά γνώσεις (Μεγάλο post)  (Αναγνώστηκε 1226 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Kanivalos

• Mesie
  • Scale 1/144
  • *
  • Τόπος: Athens
Νουμπάς και άπειρος ζητά γνώσεις (Μεγάλο post)
« στις: Απριλίου 07, 2010, 03:14:36 μμ »
Όπως προανέφερα με το καλωσόρισμα, έχω αρκετά παράπονα με την είσοδο μου στους "σοβαρούς" ερασιτέχνες του είδους. Αγόρασα πριν μια εβδομάδα ένα thundertiger sparrowhwak xxt ζητώντας από το μαγαζάτορα κάτι για χώμα, τούμπες, λάσπες και καφρίλες ξεκαθαρίζοντας ότι είμαι άσχετος. Μου έδωσε λοιπόν το συγκεκριμένο μοντέλο. Κατά τη τρίτη μπαταρία του δέκτη, δεν έκανε η τηλεκατεύθυνση binding και αναβόσβηναν τα λαμπάκια συνέχεια. Μετά από λίγο σταμάτησαν και να αναβοσβήνουν. Του το πήγα και βρήκε ότι άνοιξα το δέκτη με κατσαβίδι και έσπασα ένα εξαρτημά του μαζί με το πλαστικό περίβλημα. Κανένας λέει δε θα δεχτεί να το αλλάξει σε αυτή τη κατάσταση. Θα μου έκανε μάλιστα και καλύτερη τιμή λόγω της ατυχίας μου. Ο δέκτης έχει EUR52 και θα μου τον άφηνε 46 αν έβρισκε να βγάλει από άλλο αυτοκίνητο (!!!) τη στιγμή που σε άλλο μαγαζί και χωρίς να με έχει ξαναδει ποτέ του τον έχει στα EUR43 στο κουτί του. Παίρνω λοιπόν το καινούριο δέκτη, τον βάζω πάνω και βγάζει καπνούς το ESC. Ελέγχουμε το δέκτη, ξανα-καμμένος!!!!!!! Είμαι λοιπόν τώρα με ένα αυτοκινητάκι: πλαστικό, με κινητήρα στις 3300 KV και ένα πομπό με τηλεκατεύθυνση ACE Cougar PS3i έχοντας δώσει ένα σωρό λεφτά και δε δουλεύει. Κοιτάζοντας καλύτερα το ESC λόγω της υγρασίας από τις λάσπες έχει διαβρωθεί η πλακέτα και κατέστρεψε με τη σειρά του τους δέκτες. Προφανώς για το πρώτο "επιχειρηματία" ήμουνα μια εύκολη αρπαχτή και μου έδωσε ότι είχε σε στοκ χωρίς να τον νοιάζει πως θα το χρησιμοποιήσω. Εκτός αυτού, μου έδωσε και από τα λίγα μοντέλα που τα ανταλακτικά τους είναι πανάκριβα!!
Και σας ρωτώ λοιπόν:

1) Στη θέση μου τι θα κάνατε? Θα συνεχίζατε το μοντελισμό?