Καλημερα. Τον εχω αυτο τον αερογραφο αλλα δυχτηχως ακομη πειραματιζομαι. Οσον αφορα τη βαλβιδα mac θα σου πω πως εμενα που ειμαι αρχαριος ακομη με βοηθα πολυ να βγαλω λεπτη δεσμη. Αυτο που κανει νομιζω ειναι να κανει τελεια ρυθμιση στη πιεση του αερα.