Αναφορά προόδου Νο1 ή αλλιώς στοκάρω και μ' αρέσει....
Λοιπόν, έχουμε και λέμε:
Η συναρμολόγηση έχει ολοκληρωθεί κατά 90%... Επίσης έχω περάσει και ένα χέρι αστάρι το σκάφος και τους τορπιλοσωλήνες...
Όπως θα δείτε από τις φωτογραφίες η συναρμογή του κιτ της Airfix δεν είναι από τα δυνατά του σημεία, όπως και οι οδηγίες που παρέχονται... Για έναν άπειρο μοντελιστή θέλει πολύ προσπάθεια να μην τα κάνει μαντάρα και βάλει άλλα αντί άλλων...
Οι τορπιλοσωλήνες είναι σκέτη αποοήτευση... Δεν έρχονται με τίποτα...
Το σκάφος είναι πλούσιο σε λεπτομέρεια, και επειδή αυτά τα σκάφη ήταν σαν κοτεράκια θα βάψω πολλές ξύλινες επιφάνεις και μπρούτζινα και μεταλλικές επιφάνειες...
Εντυπωσιακός είναι ο ιστός του πλοίου...
θα παρατηρήσετε κάποια ανοιχτά φινιστρίνια στή γάστρα, τα οποία θα κλείσω με διαφανές πλαστικό... Το κίτ δίνει κάποια κομμάτια αλλά πραγματικά είναι παράταιρα εντελώς...
Σε γενικές γραμμές είναι ένα απαιτητικό κιτ που θέλει δουλειά αλλά το αποτέλεσμα σίγουρα θα ικανοποιήσει τον μοντελιστή... Δεν το συνιστώ για πρώτο κιτ, θέλει αρκετή εμπειρία για να συμμαζευτεί...
Λίγα λόγια για την τορπιλάκατο:
Το μοντέλο αναπαριστά τον τύπο 1 τορπιλακάτων της Vosper. Τα πλοία αυτά ξεκίνησαν να κατασκευάζονται το 1943. Ήταν οπλισμένα με τέσσερεις τορπιλοσωλήνες των 18 ιντσών, ένα δίδυμο πυροβόλο 20mm Oerlikon και πρόσθετα ένα πολυβόλο .50 ή έναν εκτοξευτή φωτοβολίδων δύο ιντσών εγκατεστημένο σε κάθε έναν από τους πρωραίους τορπιλοσωλήνες και ένα δίδυμο πολυβόλο .303 ιντσών της Vickers σε κάθε έναν από τους πρυμναίους τορπιλοσωλήνες. Οι μηχανές του ήταν Packard, υπερπληρούμενες (με τούρμπο δηλαδή)ισχύος 1,400 ίππων, που προσέδιδαν στο σκάφος ΄μέγιστη ταχύτητα 39.9 κόμβων. Η οικονομική τους ταχύτητα ήταν 20 κόμβοι, στην οποία ταχύτητα επιτύγχαναν αυτονομία 470 μίλίων. Όλα τα σκάφη του τύπου αυτού, όπως και του τύπου 2 έδρασαν για την προστασία των παράκτιων περιοχών των Βρεττανικών νήσων.
Μερικές φωτογραφίες από το πραγματικό πλοίο και από ένα μοντέλο του Μουσείου της Βασιλικής Αεροπορίας: