Λοιπόν, εντάξει, το παραδέχομαι: Η συγκεκριμένη εταιρία είναι για μοντελιστές υψηλού επιπέδου. Εγώ μάλλον θα συνεχίσω με εύκολες εταιρείες, όπως Tamigawa ή Hasemiya (τι λέω Θεέ μου!)

Η αλήθεια είναι πως ένα Bf 109 της Tamiya που έφτιαξα βγήκε πολύ καλό. Ορίστε λοιπόν μερικές φωτογραφίες της Αννούλας λίγο πριν το τέλος της (κατασκευαστικά εννοώ...

)
::arrowred::Τα σήματα είναι εκτυπωμένα από το πολυμηχάνημα. Βγήκαν χοντρά πάντως. Τα σημεία στα οποία τα κόλλησα, τα είχα ψεκάσει με γυαλιστερό βερνίκι. Όταν κολληθούν όλα, θα ψεκάσω το ματ και θα κάνω ευχέλαιο!!!!



Μένουν οι εξής εργασίες: Βάψιμο και κόλλημα ελίκων, κεραία και τα νέα σήματα τα οποία έρχονται οσονούπω...
Α! και τρίψιμο της καλύπτρας για να φύγει η κόλλα από την ταινία μασκαρίσματος.
Ένα ακόμα μεγάλο ευχαριστώ για τη βοήθεια και τη συμπαράστασή σας
