Λοιπόν, βάφτηκε το μοντέλο και αύριο θα περαστεί βερνίκι. Έφτιαξα και τις χαλκομανίες, τις οποίες θα περάσω για πρώτο χέρι με Microscale Liquid Decal Film. Πάντως, αυτό το μοντέλο δεν ήταν για μένα. Είναι για πολύ πιο έμπειρους και μάλιστα για μοντελιστές. Δεν είμαι μοντελιστής, οπότε δεν θα προσέξω το μοντέλο μου όσο κάποιος που ασχολείται αρκετά χρόνια. Εγώ έφτιαχνα άβαφα μοντέλα από τα 16 μου μέχρι τα 17. Μετά ξεκίνησα πάλι στα 30, και τώρα είμαι 31. Χώρια που δεν έχω και χρόνο... Ο λόγος που πόσταρα αυτό το μοντέλο (και θα ποστάρω και άλλα), είναι γιατί σας θεωρώ μια πολύ ωραία παρέα και γιατί μου αρέσει ο μοντελισμός. Δυστυχώς, αμαρτίες γονέων, παιδεύουσι τέκνα. :evil:Ας είναι. Τουλάχιστον, αν πάρει κάποιος αυτό το κιτ, ας δει τα λάθη μου, να μην τα κάνει κι αυτός. Συγνώμη για την ποιότητα των φωτό, αλλά τις τράβηξα με το κινητό, γιατί έπρεπε να φύγω για δουλειά.
[imgt]http://i908.photobucket.com/albums/ac281/stathax/DSC00549.jpg[/imgt] [imgt]http://i908.photobucket.com/albums/ac281/stathax/DSC00548.jpg[/imgt]
Πείτε μου με ποιόν τρόπο θα βγάλω την κόλλα που έμεινε από τις μάσκες πάνω στην καλύπτρα.