....
! Εντάξει, και το βρετανικό TOGS είναι μεγάλο αλλά είναι απείρως πιο σύνθετο ως σύστημα και εκτελεί πολύ πιο σύνθετες λειτουργίες.
...θες να πεις οτι το "δικο μας" δεν ειναι σύνθετο και δεν κανει συνθέτες λειτουργιες ????

σορρυ για το spam... αλλα με πνίγει το δίκιο

Μα βρε Αρκάδιε, είπες laser range finder. Το "δικό σας" λοιπόν κάνει αποστασιομέτρηση. Το μπουρζουάδικο TOGS έχει
- Θερμική κάμερα
- Αποστασιομέτρηση
- Υπολογιστή βολής ευθείας και βαλιστικής τροχιάς
- Σύνδεση με το πυροβόλο για έλεγχο της παραμόρφωσης κάνης και διόρθωση
- Κάτι άλλα που δεν τα πολυκαταλαβαίνω, μετεωρολογικά, τέτοια μυστήρια, αεροπλανάς είμαι, δείξτε έλεος!
Είναι κάτι παραπάνω, σα να συγκρίνεις το δίχρονο Wardburg που είχα παλιά με το Matrix που έχω τώρα.
χμμμ... ξεχνάς βέβαια αγαπητέ μου ότι πρόκειται περι σοσιαλιστικού σχεδιασμού οπλικό σύστημα!!!!
Ωχ, πρόσεχε τι γράφεις θα μπλέξεις με τον κομισσάριο Αρκάδιο για αντιεπαναστατική δραστηριότητα...

Τέλος πάντων, απλά μου έκανε εντύπωση το μέγεθος σε σχέση με άλλα αντίστοιχα συστήματα που έχω δει, sorry για το spam

πάω να χαλάσω άλλο topic...