Καλώς ορίσατε,
Επισκέπτης
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Website
Market
Αρχική
Βοήθεια
Tags
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
»
Ελικοφόρα Αεροσκάφη
»
Prop: Γενική συζήτηση-Reference
»
Θέμα:
Grumman-Schweizer G-164A Ag-Cat.Υπάρχει τίποτε;
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Grumman-Schweizer G-164A Ag-Cat.Υπάρχει τίποτε; (Αναγνώστηκε 1821 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ελιξ-ιριος
Scale 1/35
Μηνύματα: 2163
Age: 48
Τόπος: 3ο σύννεφο δυτικά...
Grumman-Schweizer G-164A Ag-Cat.Υπάρχει τίποτε;
«
στις:
Ιανουαρίου 31, 2010, 11:35:37 πμ »
Σίγουρα σας έχω ζαλίσει με τα κουφά που ρωτάω αλλά...μήπως λέω, μήπως υπάρχει κίτ του...Αγρό-γατου;
(Grumman Ag-Cat)
Καταγράφηκε
Mastoras
Scale 1/35
Μηνύματα: 3029
Age: 56
Τόπος: Tomania
"Beauty, is in the eye of the beholder"
Απ: Grumman-Schweizer G-164A Ag-Cat.Υπάρχει τίποτε;
«
Απάντηση #1 στις:
Ιανουαρίου 31, 2010, 11:43:40 πμ »
Δεν υπάρχει.
Καταγράφηκε
Ελιξ-ιριος
Scale 1/35
Μηνύματα: 2163
Age: 48
Τόπος: 3ο σύννεφο δυτικά...
Απ: Grumman-Schweizer G-164A Ag-Cat.Υπάρχει τίποτε;
«
Απάντηση #2 στις:
Ιανουαρίου 31, 2010, 12:06:41 μμ »
Είχα δει κάποιο ιδιοκατασκευασμένο ελληνικό στην 1/48, στο δίκτυο αλλά τότε δεν έδωσα προσοχή...
Αν ο δημιουργός του δεί αυτό το μύνημα, ας στείλει ό,τι μπορεί να το απολαύσουμε.
Καταγράφηκε
Mastoras
Scale 1/35
Μηνύματα: 3029
Age: 56
Τόπος: Tomania
"Beauty, is in the eye of the beholder"
Απ: Grumman-Schweizer G-164A Ag-Cat.Υπάρχει τίποτε;
«
Απάντηση #3 στις:
Ιανουαρίου 31, 2010, 12:15:24 μμ »
Μάλλον είναι αυτό που είχε φτιάξει ο Ktsipas,εδώ στο φόρουμ.Εαν κάνεις ένα ψάξιμο θα το βρεις.
Καταγράφηκε
mmaker
Scale 1/32
Μηνύματα: 9893
Age: 54
Τόπος: Αθήνα
modelclub.gr
Απ: Grumman-Schweizer G-164A Ag-Cat.Υπάρχει τίποτε;
«
Απάντηση #4 στις:
Ιανουαρίου 31, 2010, 12:16:16 μμ »
Αν έχεις κουράγιο...
http://www.papermodelers.com/forum/design-threads/5563-turbine-grumman-ag-cat.html
Να και το τόπικ του Κώστα
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,1194.0/highlight,ag-cat.html
Καταγράφηκε
Γιώργος
Ναι,φτιάχνουμε και κοσμήματα!Κάντε ένα Like!
www.facebook.com/artnclay.gr
Ελιξ-ιριος
Scale 1/35
Μηνύματα: 2163
Age: 48
Τόπος: 3ο σύννεφο δυτικά...
Απ: Grumman-Schweizer G-164A Ag-Cat.Υπάρχει τίποτε;
«
Απάντηση #5 στις:
Ιανουαρίου 31, 2010, 03:16:21 μμ »
Κάπου έχει η γυναίκα μου ένα κέντημα ξεκινήσει. :oops:Θα αρχίσω λοιπόν αυτό, και αν τα καταφέρω, θα συνεχίσω με πλεϋμομπίλ και λέγκο.Αν τα καταφέρω, τοτε μπορεί να ξαναπιάσω και μοντελάκι...
Καταγράφηκε
Ελιξ-ιριος
Scale 1/35
Μηνύματα: 2163
Age: 48
Τόπος: 3ο σύννεφο δυτικά...
Απ: Grumman-Schweizer G-164A Ag-Cat.Υπάρχει τίποτε;
«
Απάντηση #6 στις:
Αυγούστου 16, 2013, 07:19:40 μμ »
Για να μήν ανοίξω καινούριο θέμα είπα να ρωτήσω από εδώ, αν γνωρίζει κάποιος....
Τα Grumman Ag-Cat αποσύρθηκαν; Κι αν ναί, διατηρήθηκε κανένα σε καλή κατάσταση στο Μουσείο;
Καταγράφηκε
VAGELIS
Scale 1/48
Μηνύματα: 705
Age: 51
Τόπος: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
modelclub.gr
Απ: Grumman-Schweizer G-164A Ag-Cat.Υπάρχει τίποτε;
«
Απάντηση #7 στις:
Αυγούστου 16, 2013, 07:53:35 μμ »
Αποσύρθηκαν το Μάρτιο του 2011, αλλά δεν ξέρω αν βρίσκονται ακόμη δίπλα στον υπαίθριο χώρο του μουσείου Π.Α. (όπως αναφέρει ο Θ. Βρανάς στο βιβλίο του).
Καταγράφηκε
Βαγγέλης Αθανασίου
Ελιξ-ιριος
Scale 1/35
Μηνύματα: 2163
Age: 48
Τόπος: 3ο σύννεφο δυτικά...
Απ: Grumman-Schweizer G-164A Ag-Cat.Υπάρχει τίποτε;
«
Απάντηση #8 στις:
Αυγούστου 16, 2013, 08:03:46 μμ »
Σε ευχαριστώ! Πάει λοιπόν και το τελευταίο διπλάνο....
Καταγράφηκε
thanasis87
Scale 1/72
Μηνύματα: 152
Age: 38
Απ: Grumman-Schweizer G-164A Ag-Cat.Υπάρχει τίποτε;
«
Απάντηση #9 στις:
Αυγούστου 17, 2013, 03:56:43 μμ »
Φώτη (ελιξίριος) χρόνια πολλά! Το 2009 είχα πάει στο Τατόι -την ημέρα εορτής της Π.Α.- και είχα φωτογραφήσει το γάτο. Είναι οι παρακάτω φωτογραφίες:
Καταγράφηκε
Ελιξ-ιριος
Scale 1/35
Μηνύματα: 2163
Age: 48
Τόπος: 3ο σύννεφο δυτικά...
Απ: Grumman-Schweizer G-164A Ag-Cat.Υπάρχει τίποτε;
«
Απάντηση #10 στις:
Αυγούστου 17, 2013, 04:48:16 μμ »
Ευχαριστώ Θανάση για τις φωτογραφίες...Πολύ καλές! Έχω κι εγώ μερικές, αλλά όχι τόσο κοντινές και λεπτομερείς!
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Tags:
g-164a
ag-cat
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
»
Ελικοφόρα Αεροσκάφη
»
Prop: Γενική συζήτηση-Reference
»
Θέμα:
Grumman-Schweizer G-164A Ag-Cat.Υπάρχει τίποτε;