Αποστολέας Θέμα: Eduard F6F-5 Hellcat 1/48  (Αναγνώστηκε 6704 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος c.nemo

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4824
  • Age: 54
  • Τόπος: Κερκυρα ...Τόπος των απήδαλων πλοίων των Φαιακων.
  • σταμάτης άνθης
Απ: Eduard F6F-5 Hellcat 1/48
« Απάντηση #25 στις: Απριλίου 12, 2010, 01:10:18 μμ »
Παρα πολύ καλή δουλειά ,ωραιότατα φωτίσματα ,θα σου πρότεινα ένα φίλτρο με μπλε για να δέσουν τα δύο χρώματα της βάσης και του φωτίσματος και για να αποκτίσει λίγο μεγαλύτερη χρωματική ένταση.Καλή συνέχεια.

"Νίκησα; Νικήθηκα; Τούτο μονάχα ξέρω: είμαι γεμάτος πληγές και στέκομαι όρθιος."
Ν. Καζαντζάκης, 1883-1957

Αποσυνδεδεμένος kido

  • Χριστόδουλος Κυδωνιεύς IPMS Newbie 1294
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 557
  • Age: 46
  • Τόπος: κ. Πατήσια
Απ: Eduard F6F-5 Hellcat 1/48
« Απάντηση #26 στις: Απριλίου 12, 2010, 01:24:17 μμ »
Σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας  ::salut::

Παρα πολύ καλή δουλειά ,ωραιότατα φωτίσματα ,θα σου πρότεινα ένα φίλτρο με μπλε για να δέσουν τα δύο χρώματα της βάσης και του φωτίσματος και για να αποκτίσει λίγο μεγαλύτερη χρωματική ένταση.Καλή συνέχεια.

Βασικά στην αρχή ξεκίνησα με το γκρι, μετά είδα οτι το παραέκανα σε κάποια σημεία και καθάρισα τον αερογράφο και ψέκασα λίγο μπλέ. Μετά πάλι είδα ότι το παραέκανα και με το μπλέ, γιατί σε μερικά σημεία πάλι "μπλέδιζε" αρκετά, έτσι ξανακαθάρισα τον αερογράφο και ψέκασα πάλι με γκρί.(Θα με πείτε βλακα) Και πάλι σε λιγότερα σήμεια ξέφυγε έντονο το γκρι και αφού τα είχα πάρει στο κρανίο και ψέκαζα για κανα τρίωρο, χωρις να καθαρίσω τον αερογράφο και έχοντας περισσέψει ελάχιστο γκρι μέσα, πρόσθεσα λίγο μπλέ και μερικές σταγόνες azax και έκανα τις τελευταίες διορθώσεις, μέχρι τη 1μιση το βραδυ....και εκεί ξεβίδωσα το μπέκ, τα πέταξα μέσα στο Azax να τα καθαρίσω σήμερα και ευτυχώς που είχα και κουράγιο να βγάλω τις φωτο.

Μετά απο όλη αυτή την εναλλαγη χρωμάτων, μπορείς σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις όταν λές φίλτρο με μπλε τι εννοείς??? Φοβάμαι μη τα κάνω χάλια πάλι και ψεκάζω μέχρι τα ξημερώματα πάλι  :roll:
 :mrgreen:

Επίσης φοβάμαι πως επειδή με το longshine, θα σκουρήνουν όλα ένα τόνο, μήπως στρώσει εκεί το μπλέ να φαίνεται λίγο πιο έντονο από ότι είναι τώρα.
The world is full of kings and queens who blind you eyes and steal you dreams is HEAVEN AND HELL


Αποσυνδεδεμένος c.nemo

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4824
  • Age: 54
  • Τόπος: Κερκυρα ...Τόπος των απήδαλων πλοίων των Φαιακων.
  • σταμάτης άνθης
Απ: Eduard F6F-5 Hellcat 1/48
« Απάντηση #27 στις: Απριλίου 12, 2010, 01:35:54 μμ »
Σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας  ::salut::

Παρα πολύ καλή δουλειά ,ωραιότατα φωτίσματα ,θα σου πρότεινα ένα φίλτρο με μπλε για να δέσουν τα δύο χρώματα της βάσης και του φωτίσματος και για να αποκτίσει λίγο μεγαλύτερη χρωματική ένταση.Καλή συνέχεια.

Βασικά στην αρχή ξεκίνησα με το γκρι, μετά είδα οτι το παραέκανα σε κάποια σημεία και καθάρισα τον αερογράφο και ψέκασα λίγο μπλέ. Μετά πάλι είδα ότι το παραέκανα και με το μπλέ, γιατί σε μερικά σημεία πάλι "μπλέδιζε" αρκετά, έτσι ξανακαθάρισα τον αερογράφο και ψέκασα πάλι με γκρί.(Θα με πείτε βλακα) Και πάλι σε λιγότερα σήμεια ξέφυγε έντονο το γκρι και αφού τα είχα πάρει στο κρανίο και ψέκαζα για κανα τρίωρο, χωρις να καθαρίσω τον αερογράφο και έχοντας περισσέψει ελάχιστο γκρι μέσα, πρόσθεσα λίγο μπλέ και μερικές σταγόνες azax και έκανα τις τελευταίες διορθώσεις, μέχρι τη 1μιση το βραδυ....και εκεί ξεβίδωσα το μπέκ, τα πέταξα μέσα στο Azax να τα καθαρίσω σήμερα και ευτυχώς που είχα και κουράγιο να βγάλω τις φωτο.

Μετά απο όλη αυτή την εναλλαγη χρωμάτων, μπορείς σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις όταν λές φίλτρο με μπλε τι εννοείς??? Φοβάμαι μη τα κάνω χάλια πάλι και ψεκάζω μέχρι τα ξημερώματα πάλι  :roll:  :mrgreen:
Φίλε kido το οτι έκανες όλα αυτά με τα χρώματα και παιδευτηκες ,μόνο βλάκα δε σε χαρακτηρίζει.Σημαίνει οτι ξέρεις πολύ καλά πως πρέπει να βγει
το συγκεκριμένο αεροσκάφος.Ψάχνεις λοιπόν ένα ταλαιπωριμένο μπλε που αλλού γκριζάρει αλλού ασπρίζει και αλλού μπλεδίζει.
Από το αποτέλεσμα που βλέπω και που προσωπικά μου αρέσει πολύ γιατί φαίνεται η όλη δουλειά που έχεις τραβίξει μπορείς να δουλέψεις τα φίλτρα.Τώρα πιστευω οτι είναι η κατάλληλη στιγμή που έχεις φτάσει σε αυτό το αποτέλεσμα.Το φίλτρο λοιπόν είναι ένα λερωμένο διαλυτικό (χοντρά στο λέω) με μπλε λάδι ζωγραφικής.Μιλάμε για διαλυτικό και όχι για χρώμα ,το αποτέλεσμα στη βαμμένη επιφάνεια θα είναι ένα μπλε φιλμ σε όλο το αεροσκάφος που θα δέσει όλο το αποτέλεσμα και θα δώσει ένταση στο καμουφλάζ.Αν δε κατάλαβες το οτιδήποτε μη δυστάσεις να ΄ξαναρωτίσεις. ::icon_thumright:: ::salut::

"Νίκησα; Νικήθηκα; Τούτο μονάχα ξέρω: είμαι γεμάτος πληγές και στέκομαι όρθιος."
Ν. Καζαντζάκης, 1883-1957

Αποσυνδεδεμένος Indy

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2112
  • Age: 53
  • Τόπος: Thessaloniki
Απ: Eduard F6F-5 Hellcat 1/48
« Απάντηση #28 στις: Απριλίου 12, 2010, 01:52:06 μμ »
Μπράβο έχεις κάνει πολύ μεθοδική δουλειά και στο βάψιμο και στα σήματα ::icon_thumright::
Για τα μπλεδίσματα, αν θέλεις να τονίσεις συγκεκριμένα σημεία, υπάρχει και η απλή μέθοδος του στεγνού πινέλου με πολύ αραιωμένο χρώμα.
Αν πάλι θέλεις να δώσεις σε όλο το βάψιμο έναν τόνο πιο μπλε (θα πάει και στα σήματα φυσικά), συμφωνώ με το φίλτρο όπως το περιγράφει ο καπετάνιος :mrgreen:
Καλά τελειώματα ::salut::

Φιλικά, Γιάννης
Qui tangit frangatur

Αποσυνδεδεμένος kido

  • Χριστόδουλος Κυδωνιεύς IPMS Newbie 1294
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 557
  • Age: 46
  • Τόπος: κ. Πατήσια
Απ: Eduard F6F-5 Hellcat 1/48
« Απάντηση #29 στις: Απριλίου 12, 2010, 02:02:21 μμ »
Το φίλτρο λοιπόν είναι ένα λερωμένο διαλυτικό (χοντρά στο λέω) με μπλε λάδι ζωγραφικής.Μιλάμε για διαλυτικό και όχι για χρώμα ,το αποτέλεσμα στη βαμμένη επιφάνεια θα είναι ένα μπλε φιλμ σε όλο το αεροσκάφος που θα δέσει όλο το αποτέλεσμα και θα δώσει ένταση στο καμουφλάζ.Αν δε κατάλαβες το οτιδήποτε μη δυστάσεις να ΄ξαναρωτίσεις. ::icon_thumright:: ::salut::

Ευχαριστώ πολύ, απλά θα ήθελα κάποιες διευκρινήσεις αν δε σε κουράζω:

Nα το περάσω σαν wash κατά μήκος των γραμμώσεων ή χύμα??
Mε αερογράφο ή με πινέλο??
Nα περάσω longshine πριν ή μετά??
Nα σφραγίζω μετά με longshine και μετά να κάνω το wash με raw umber??
Nα το σκουπίσω ή να το αφήσω να στεγνώσει όπως έχει κάτσει ??

Nα είμαι ειλικρινείς δεν το έχω ξανακάνει και δε κρύβω πως φοβάμαι να πειραματιστώ, μη χαλάσω την ηδη υπάρχουσα κατάσταση.

Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου.  ::salut::
The world is full of kings and queens who blind you eyes and steal you dreams is HEAVEN AND HELL


Αποσυνδεδεμένος c.nemo

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4824
  • Age: 54
  • Τόπος: Κερκυρα ...Τόπος των απήδαλων πλοίων των Φαιακων.
  • σταμάτης άνθης
Απ: Eduard F6F-5 Hellcat 1/48
« Απάντηση #30 στις: Απριλίου 12, 2010, 02:30:58 μμ »
Το φίλτρο λοιπόν είναι ένα λερωμένο διαλυτικό (χοντρά στο λέω) με μπλε λάδι ζωγραφικής.Μιλάμε για διαλυτικό και όχι για χρώμα ,το αποτέλεσμα στη βαμμένη επιφάνεια θα είναι ένα μπλε φιλμ σε όλο το αεροσκάφος που θα δέσει όλο το αποτέλεσμα και θα δώσει ένταση στο καμουφλάζ.Αν δε κατάλαβες το οτιδήποτε μη δυστάσεις να ΄ξαναρωτίσεις. ::icon_thumright:: ::salut::

Ευχαριστώ πολύ, απλά θα ήθελα κάποιες διευκρινήσεις αν δε σε κουράζω:

Nα το περάσω σαν wash κατά μήκος των γραμμώσεων ή χύμα??
Mε αερογράφο ή με πινέλο??
Nα περάσω longshine πριν ή μετά??
Nα σφραγίζω μετά με longshine και μετά να κάνω το wash με raw umber??
Nα το σκουπίσω ή να το αφήσω να στεγνώσει όπως έχει κάτσει ??

Nα είμαι ειλικρινείς δεν το έχω ξανακάνει και δε κρύβω πως φοβάμαι να πειραματιστώ, μη χαλάσω την ηδη υπάρχουσα κατάσταση.

Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου.  ::salut::

Φίλε Κido ,καταρχήν δε θα ήθελα να σε παρασειρω ώστε να ρισκάρεις το μέχρι τωρα πολύ ωραίο αποτέλεσμα.
Τώρα γι'αυτά που ρωτάς,το φίλτρο περνιέται με πινέλο σε όλη την επιφάνεια του μοντέλου,Καλό είναι να περάσεις παρκετίνη πρώτα ώστε να μην κινδυνευει η μέχρι τώρα δουλειά.Το αφήνεις και στεγνώνει και αν χρειάζεται επαναλαμβάνεις το φίλτρο.Για όλα αυτά που λέμε καλό είναι να έχεις μιά άλλη επιφάνεια για δοκιμές.Α μετά το φίλτρο μπορείς να ξαναπεράσεις παρκετ,και κάνεις τα πιν washes μετά για να σκουπίζεις και να μην επιρρεάζεται το φίλτρο.

"Νίκησα; Νικήθηκα; Τούτο μονάχα ξέρω: είμαι γεμάτος πληγές και στέκομαι όρθιος."
Ν. Καζαντζάκης, 1883-1957

Αποσυνδεδεμένος c.nemo

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4824
  • Age: 54
  • Τόπος: Κερκυρα ...Τόπος των απήδαλων πλοίων των Φαιακων.
  • σταμάτης άνθης
Απ: Eduard F6F-5 Hellcat 1/48
« Απάντηση #31 στις: Απριλίου 12, 2010, 02:32:01 μμ »
Σόρυ φίλε καταλάθος η απαντησή μου μπήκε μέσα στην παραπάνω παράθεση.

"Νίκησα; Νικήθηκα; Τούτο μονάχα ξέρω: είμαι γεμάτος πληγές και στέκομαι όρθιος."
Ν. Καζαντζάκης, 1883-1957

Αποσυνδεδεμένος kido

  • Χριστόδουλος Κυδωνιεύς IPMS Newbie 1294
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 557
  • Age: 46
  • Τόπος: κ. Πατήσια
Απ: Eduard F6F-5 Hellcat 1/48
« Απάντηση #32 στις: Απριλίου 22, 2010, 12:03:15 μμ »
Αγαπητοί συνάδελφοι,

Το πρώτο μοντελάκι για αυτό το έτος έφτασε στο τέλος του. Τα τελευταία βήματα ήταν wash με raw umber, ψέκασμα με ματ βερνίκι της Aeromaster, πέρασμα με παστέλ σε συγκεκριμένα σημεία, raw umber και μαύρου χρώματος, chipping, το οποίο δε μπορώ να πω ότι πέτυχε και ιδιαίτερα μου φαίνεται λίγο ψεύτικο και μετά κολλήθηκαν κεραίες, πυροβόλα (τα οποία έγιναν με κομμένες σύριγγες) και επίσης τα ελατήρια μπρος και πίσω στη κεραία ασυρμάτου με κομμάτια από το αρχικό κομμάτι της χορδής ηλεκτρικής κιθάρας. Επίσης στα φώτα των φτερών, τρυπήθηκαν τα διαφανή κομμάτια με πολυ ψιλο τρυπανακι και έσταξα μεσα μια σταγόνα clear green και clear read αντίστοιχα (Τεχνική του Φόρουμ ::eusa_clap::) Παρακαλώ πέιτε μου εαν χρειαστεί κάτι συμπληρωματικό ή έχω παραλείψει κάτι  :roll:. Σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλια - παρατηρήσεις, καθώς και όλους όσους βοήθησαν με συμβουλές για την ολοκλήρωση του μοντέλου.



Με τις καλημέρες μου!!!!
 ::salut:: ::salut::
The world is full of kings and queens who blind you eyes and steal you dreams is HEAVEN AND HELL


Αποσυνδεδεμένος ALEX_SSGTi

  • Αλέξανδρος Βούρβαχης IPMS 1134/MC 341
  • MC crew
  • Scale 1/32
  • *****
  • Μηνύματα: 9128
  • Age: 49
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Μοdelling is just fun!
    • ModelClub.GR
Απ: Eduard F6F-5 Hellcat 1/48
« Απάντηση #33 στις: Απριλίου 22, 2010, 12:29:12 μμ »
Πολύ ωραίο αποτέλεσμα!!

Αποσυνδεδεμένος s-mat

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2227
  • Age: 45
  • Τόπος: Αθήνα
  • I'll be back soon......I hope
Απ: Eduard F6F-5 Hellcat 1/48
« Απάντηση #34 στις: Απριλίου 22, 2010, 12:35:19 μμ »
Πολύ όμορφο.Μπράβο ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Αποσυνδεδεμένος c.nemo

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4824
  • Age: 54
  • Τόπος: Κερκυρα ...Τόπος των απήδαλων πλοίων των Φαιακων.
  • σταμάτης άνθης
Απ: Eduard F6F-5 Hellcat 1/48
« Απάντηση #35 στις: Απριλίου 22, 2010, 12:51:01 μμ »
Πραγματικά ένα ρεαλιστικό βάψιμο και ένα ταλαιπωρημένο μπλε.Λίγο το τσίπινγκ με το μεταλικό δείχνει κάπως.
Ας ήταν πιό silver αλλά πιό κοφτό και συγκεκριμένο.Βέβαια μικρή λεπτομέρεια ως προς το γενικό πολύ ωραίο αποτέλεσμα.

"Νίκησα; Νικήθηκα; Τούτο μονάχα ξέρω: είμαι γεμάτος πληγές και στέκομαι όρθιος."
Ν. Καζαντζάκης, 1883-1957

Αποσυνδεδεμένος kido

  • Χριστόδουλος Κυδωνιεύς IPMS Newbie 1294
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 557
  • Age: 46
  • Τόπος: κ. Πατήσια
Απ: Eduard F6F-5 Hellcat 1/48
« Απάντηση #36 στις: Απριλίου 22, 2010, 01:30:58 μμ »
Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια!!!!!!

Πραγματικά ένα ρεαλιστικό βάψιμο και ένα ταλαιπωρημένο μπλε.Λίγο το τσίπινγκ με το μεταλικό δείχνει κάπως.
Ας ήταν πιό silver αλλά πιό κοφτό και συγκεκριμένο.Βέβαια μικρή λεπτομέρεια ως προς το γενικό πολύ ωραίο αποτέλεσμα.

Να είμαι ειλικρινής δεν το έκανα το wash με το μπλε λάδι που μου είπες... :oops:...το φοβήθηκα, αλλά πιστεύω πως έσβησαν τα χρώματα και δε φαίνεται έντονα η διαφορά που υπήρχε. :?
The world is full of kings and queens who blind you eyes and steal you dreams is HEAVEN AND HELL


Αποσυνδεδεμένος Regia Aeronautica

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 636
  • Age: 30
  • Τόπος: Αθήνα-Κρήτη
Απ: Eduard F6F-5 Hellcat 1/48
« Απάντηση #37 στις: Απριλίου 22, 2010, 02:59:48 μμ »
Και εσεις σημερα τελειωσατε μοντελο :mrgreen: :wink: :wink:

Εξαιρετικο :wink: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

 ::salut:: ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Θάνος_79

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2063
  • Age: 47
  • Τόπος: ΕΛΛΑΣ - ΓΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ
  • ΠΑΡΑ ΔΥΝΑΜΙΝ ΤΟΛΜΗΤΑΙ
Απ: Eduard F6F-5 Hellcat 1/48
« Απάντηση #38 στις: Απριλίου 22, 2010, 03:23:44 μμ »
Φίλε μου πολύ όμορφη η δουλειά σου  ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Αν μου επιτρέπεις μόνο μια παρατήρηση  ::arrowred:: Από τις φωτό (μπορεί να ξεγελιέμαι κιόλας) φαίνεται πως τα πτερύγια της έλικας είναι λίγο χοντρά για την κλίμακα.

Αν δεν σου κάνει κόπο κ είναι όντως έτσι διόρθωσέ τα  :wink:

Κατά τα άλλα η δουλειά σου είναι φανταστική....

Μπράβο

 ::salut:: ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Indy

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2112
  • Age: 53
  • Τόπος: Thessaloniki
Απ: Eduard F6F-5 Hellcat 1/48
« Απάντηση #39 στις: Απριλίου 22, 2010, 03:27:00 μμ »
Πολύ καλό γατάκι και με όμορφο βάψιμο και λεπτομέρειες ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Γ.
Qui tangit frangatur

Αποσυνδεδεμένος Pankoub

  • IPMS Hellas 651
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3700
  • Age: 62
  • Τόπος: Mουσείο Π.Α.,Τατόι
  • CCCP, B'ΠΠ
Απ: Eduard F6F-5 Hellcat 1/48
« Απάντηση #40 στις: Απριλίου 22, 2010, 04:54:36 μμ »
Το απεχθες πετουμενο  :evil: :evil: το πηγες μια χαρα φιλε μου..Η συνολικη εικονα εξαιρετικη ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Πετυχες σωστα κ την περιεργη διεδρη γωνια των φτερων.. ::icon_thumright::  ::icon_thumright::
Αν επιτρεπεις μια παρατηρησουλα:ο χωρος του κινητηρα δειχνει καπως αδειος,μιλαω για το κενο με τα καλυμματα του :? :?
Καλη συνεχεια σε οτι φτιαξεις.. :wink: :wink: ::salut:: ::salut::


Η ιστοσελίδα μου..https://www.facebook.com/Pankoub22

Αποσυνδεδεμένος vagelis207

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1561
  • Age: 51
  • Τόπος: Πατρα
Απ: Eduard F6F-5 Hellcat 1/48
« Απάντηση #41 στις: Απριλίου 22, 2010, 05:12:33 μμ »
Πολυ καλος ο γατουλης! ::icon_thumright::
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Αποσυνδεδεμένος mixalis

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1917
  • Age: 63
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ (ΚΑΛΑΜΑΚΙ)
  • modelclub.gr
Απ: Eduard F6F-5 Hellcat 1/48
« Απάντηση #42 στις: Απριλίου 22, 2010, 06:58:58 μμ »
Μπραβο φιλε μου. Το ολο φινιρισμα του μοντελου, οι αποχρωσεις του, οι φθορες του, τα..... σηματα ειναι τελεια. Μια μικρη παρατηρηση μονο. Αν μπορεις στοκαρισε το αλεξινεμο. Στη φωτο διχνει ασχημα. Κατα τα αλλα...... ΤΕΛΕΙΟ!!

Αποσυνδεδεμένος kido

  • Χριστόδουλος Κυδωνιεύς IPMS Newbie 1294
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 557
  • Age: 46
  • Τόπος: κ. Πατήσια
Απ: Eduard F6F-5 Hellcat 1/48
« Απάντηση #43 στις: Απριλίου 23, 2010, 08:56:42 πμ »
Σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας - βοηθός στα επόμενα μοντελιστικά βήματα  ::salut::  ::salut::


Αν μπορεις στοκαρισε το αλεξινεμο. Στη φωτο διχνει ασχημα.

Το μόνιμο πρόβλημα - φοβία με το να κολλάω/στοκάρω αλεξινέμια, που πάντα το πληρώνω σε αυτό το σημείο. Ε που θα πάει, θα το πετύχω κάποια στιγμή.....αλλά όχι σε αυτό, πιστεύω ότι στοκάρισμα / τρίψιμο και βάψιμο και να κάνω σε αυτό το σημείο, δε θα μπορέσω να το κάνω ταιριάξει με την υπόλοιπη φθορά και θα φανεί μεγάλο το μπάλωμα :roll:

Αν επιτρεπεις μια παρατηρησουλα:ο χωρος του κινητηρα δειχνει καπως αδειος,μιλαω για το κενο με τα καλυμματα του :? :?
Καλη συνεχεια σε οτι φτιαξεις.. :wink: :wink: ::salut:: ::salut::

Αγαπητέ για να κάνω γεμίσματα όπως της Μπετούλας, πρέπει να φάω πολλά καρβέλια με λαγανοειδή διάμετρο......και να έρθω να κατσικωθώ στο εργαστήριό σου για κανα μήνα  :mrgreen: λίγο η έλλειψη βιβλιογραφίας, λίγο η βιασύνη μου να το ολοκληρώσω, με έκανε να πειράξω λίγο μόνο τον κινητήρα....

Από τις φωτό (μπορεί να ξεγελιέμαι κιόλας) φαίνεται πως τα πτερύγια της έλικας είναι λίγο χοντρά για την κλίμακα.
Αν δεν σου κάνει κόπο κ είναι όντως έτσι διόρθωσέ τα  :wink:
 ::salut:: ::salut::
Έχω την εντύπωση πως είναι η φώτο, πως θα μπορούσα να βρώ τις διαστάσεις της πραγματικής και να μετρήσω για σύγκριση??? Μπορώ να τρίψω από τη πίσω μεριά μόνο να μη χαλάσω τις χαλκομανίες μπροστά??

 ::salut:: ::salut:: ::salut::

The world is full of kings and queens who blind you eyes and steal you dreams is HEAVEN AND HELL


Αποσυνδεδεμένος Jet72

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 7275
  • The Caveman :-)
    • Image
Απ: Eduard F6F-5 Hellcat 1/48
« Απάντηση #44 στις: Απριλίου 23, 2010, 11:03:00 πμ »
Απλά.... μπράβο!

Αποσυνδεδεμένος zaxos345

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1162
  • Age: 58
  • Τόπος: Χανιά
Απ: Eduard F6F-5 Hellcat 1/48
« Απάντηση #45 στις: Απριλίου 23, 2010, 04:00:37 μμ »
Πολύ όμορφη και περιποιημένη δουλειά. Μπράβο φίλε μου  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Και όσον αφορά την ποιότητα των τεχνικών, μην αγχώνεσαι, συνέχεια θα μαθαίνεις και από κάτι, όπως και εγώ άλλωστε, ας είναι καλά οι δάσκαλοι εδώ μέσα και είμαστε τυχεροί γιατί είναι πολλοί και εξαιρετικοί. Είμαστε στο σωστό μέρος, υπομονή, διάβασμα και εξάσκηση χρειάζεται. Όσον αφορά την έλικα, εγώ στην θέση σου και επαναλαμβάνω εγώ, δεν θα έκανα τίποτα, γιατί λόγω σχετικής απειρίας και του αλάνθαστου νόμου του Μέρφι, οι πιθανότητες είναι αυξημένες να γίνει μ@@##$α. Απλά κράτα το κάβα για το επόμενο. Να θυμάσαι εφόσον έχεις φωτό και σημεία αναφοράς διαστάσεων ότι υπολογίζεις, δια 48 ή την κλίμακα που δουλεύεις, και είσαι εντός κλίμακας, 'η έστω πολύ κοντά. Αυτά και καλά συνέχεια στο επόμενο.

Γιάννης
FLY LOW HIT HARD....    S.L.U.F.F.

Tags: f6f hellcat