0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θανάση ούτε εκατομμύρια φατσούλες θα βάλω (να μην ενοχλούμε το κοινό αίσθημα) ούτε θα υπερβάλω για αυτό που βλέπω. Θα πάω ήσυχα ήσυχα στο σπιτάκι μου και θα πετάξω ό,τι έχω φτάξει στο γιουτίλιτι να τελειώνουμε. Φχαριστήθηκες τώρα? Γ.
το ξυνο αισθημα ομως,μου επιτρεπει να....... να..... σχολιασωκαλουτσικο μεν αλλα η σκονη φαινεται να ειναι αφρικανικη,οι πιτσιλιες πλησιαζουν στην 1/34 και ειναι overscaleεπισης το ολο σκονισμα δεν εχει την απαιτουμενη διαφανεια για αφρικανικη σκονητο ολο προτζεκτ πλησιαζει περισσοτερο προς το"πως θα ηταν αν...."παρα σε ρεαλιστικη αποδοσηπραγματικα θα ηθελα να γραψω και αλλα,μα δεν θελω να σε απογοητευσω νεαρε και αφου το κανεις για διασκεδασησε συγχωρωΓια να μαθεις να ζητας σχολια και κριση ..................
Βγάλε βρε άνθρωπε μερικές φωτό ακόμα!Μας πετάς έτσι δύο και νομίζεις ότι θα την βγάλεις καθαρή??
Στην Ελλάδα, όταν λέμε Master clash..... εννοούμε Hummel Moss
ʼψογος!!!!!!!!!!!!!!