0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τις σκονες τις εχεις αραιωσει με κατι ; Στη μεγαλη φωτο , δεξια φαινεται σαν πινελια.Αυτο το 173 υπαρχει ακομα ;Για το βαψιμο τι να πω ;
...κι εσύ παληκαράκι που χοροπηδάς τόση ώρα μέσα στο θέμα σταμάτα!!!...όχι μόνο μας ζάλησες με το πάνω - κάτω, αλλά λερώνεις και το πάτωμα έτσι!!
Επειδή ότι και να πω πλέον για το αριστουργηματάκι σου Θανάση θα φανεί κοινότυπο,(Image removed from quote.) πάρε να'χεις κι εσύ (Image removed from quote.)
Παράθεση από: Hummel Moss στις Μαρτίου 15, 2010, 11:37:15 μμ...κι εσύ παληκαράκι που χοροπηδάς τόση ώρα μέσα στο θέμα σταμάτα!!!...όχι μόνο μας ζάλησες με το πάνω - κάτω, αλλά λερώνεις και το πάτωμα έτσι!! ...μπα δεν νομίζω, αντιθέτως σε βοηθάει, σηκώνει σκόνη...για βάλε τον γκαζοντενεκέ κοντά