0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θανάση με έχεις κάνει και παρακολουθώ αρματικό θέμα! ....
ουτε μια ομιχλη? σε παρακολουθω με αγωνια και υ π ο μ ο ν η
κάπου το έχασα... ο κινητήριος που δίνουν οι Friul δεν είναι σωστός??... (Friul θα χρησιμοποιήσεις έτσι δεν είναι??) Συγγνώμη, αλλά μου έχουν τραβήξει το ενδιαφέρον οι φωτό και έχασ λίγο την πορεία...
Καλή συνέχεια Θανάση Για τους κινητήριους θα σου 'λεγα μήπως να φτιάχνατε καλουπάκι για αντίγραφα.