Η παραλλαγή του Leo 1A4 είναι σωστή για τα άρματα που μεταφέρθηκαν στο ΚΕΤΘ όταν οι επιλαρχίες μείωσαν τη δύναμή τους από 50 άρματα σε 41, και τα περισσευούμενα ήρθαν στην Αυλώνα και ξαναβάφτηκαν. Αυτό έγινε το 1993 ή 94 αν θυμάμαι καλά. Μέχρι τότε όλα τα άρματα του τύπου υπηρετούσαν στο Λιτόχωρο, συν δυο στο ΚΕΤΘ και ένα στην Πάτρα. Το συγκεκριμένο άρμα της Meng υπηρετούσε στην 23 ΕΜΑ (αν διακρίνω καλά τον αριθμό κυκλοφορίας του) και με την παρούσα παραλλαγή στο ΚΕΤΘ. Η παραλλαγή λοιπόν είναι ορθή πλην του μαύρου που περισσεύει στο μπροστινά φτερά, στα χιονοπέδιλα και στην πίσω πλευρά του πύργου. Το σωστό χρώμα σε αυτά τα σημεία είναι πράσινο