Παιδιά νομίζω ότι δεν είναι πρέπον να τις ποστάρω, αν και δεν φαίνεται τίποτα άλλο, παρά μόνο το όχημα (και με αλλοιωμένα διακριτικά). Μη με τσουβαλιάσουνε κιόλας. Με eMail δεν πάνε γιατί είναι 37 MB. Αυτό που μπορώ να κάνω είναι να τις φέρω σε CDs το Σάββατο στη συνάντηση. Ενημερωτικά οι φωτό είναι από μονόχρωμο Steyer (επίτηδες). Είχαν τραβηχτεί, πριν 16 χρόνια, με έμφαση στις λεπτομέρειες, με σκοπό να έχω υλικό για την κατασκευή του ίδιου vacform που έχει και ο Raw_Shooter.