ευχαριστω παιδια τωρα αρχιζουν τα δυσκολα που πρεπει να τα τοποθετησουμε και καπου εχω πολλα μαζεμενα και θα πω σαν τον Αρχιμηδη

"δωσε μου που να σταθω..."
για να φτιαξω κανενα ακομη.
Εχω απο παλια σε ιδιοκατασκευασμενες βιτρινουλες καμια εικοσαρια ακομη και επηξα....
