Αν κατάλαβα καλά, οι φωλιές είναι πράσινες σαν το κόκπιτ? Αλλού βλέπω να τις βάφουν κίτρινες (ok ζινκ τάδε γέλλοου κλπ)... Πώς μπορώ να ξέρω τι είναι το σωστό; Δυστυχώς η εποχή είναι των Α/Μ φωτογραφιών και ειδικά τα "κάτω" των αεροσκαφών δεν καλύπτονται. Οι περισσότερες πηγές είναι καθαρά μοντελιστικές.