Αποστολέας Θέμα: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς  (Αναγνώστηκε 3796 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ramfighter

  • Xrepi Model Collector
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6113
  • Age: 56
  • Τόπος: Αθήνα
Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
« στις: Ιανουαρίου 08, 2009, 08:31:48 πμ »
Να ενημερώσω όσους ενδιαφέρονται για φορτηγά, οτι πέρα απο τις γνωστές επιλογές της Ιtaleri και της REVELL στις κλίμακες 1/24 - 1/25, οτι στην Αθήνα τουλάχιστον κυκλοφορουν κάποια έτοιμα μοντέλα που μπορούν να καλύψουν κενά που δεν προσφέρουν οι παραπανω εταιρίες.
 ::arrowred:: Στην 1/25 (ή 1/24 από κρίνοντας απο κάποιο που είδα απο κοντά) το γνωστό μοντελάδικο της Αργυρούπολης έφερε διαφορα φορτηγά με τρέιλερ επικαθήμενα ή συρόμενα της εταιρίας ΕΜΕΚ. Ιστοσελίδα www.emek.fi . H λεπτομέρεια τους δεν είναι συγκλονιστική, αλλά είναι πλαστικά μοντέλα, μπορουν να κοπουν τα τμηματα που μας ενδιαφέρουν και να συνδυαστούν κατόπιν με καμπίνες και σασι από Ιtaleri και της REVELL. Τα μοντέλα της ΕΜΕΚ αποδίδουν αρκετά καλά το πραγματικό, έχουν καλή τιμή και μπορουν να σταθουν απο μόνα τους με λίγο χάραγμα, washάκι, νέα φώτα και λάστιχα.
 ::arrowred:: Μια που έγραψα για λάστιχα, να ενημερώσω οτι το supermodel στην Καλλιθέα διαθέτει σε συσκευασίες των 10, δύο διαστάσεις λαστιχένιων ελαστικών για φορτηγά και ότι έχει σε πολύ καλές τιμές κάποιες από τις νταλίκες του.
 ::arrowred::Στην κλίμακα 1/32, ψάχνοντας για δώρα τώρα με τις γιορτές για πιτσιρικάδες, διαπίστωσα πολλά diecast φορτηγά της εταιρίας welly σε διάφορες διαμορφώσεις μεν, αλλά κατά ένα περίεργο τρόπο μόνο μοντελα εταιριών man και peterbuilt. Τιμές αλμυρούτσικες, διέφεραν από κατάστημα σε κατάστημα, αλλά εαν δεν μπορείτε να βρείτε απέξω τα παλια 32άρια φορτηγά της ΑΜΤ, δεν έχετε και πολλές εναλλακτικές επιλογές. Ιστοσελίδα http://www.wellydiecast.com/product_list.php?page=2&id=1&scale=1:32%20Scales
Όσοι πιστοί προσέλθετε.

Αποσυνδεδεμένος Lman

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3734
  • Age: 50
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
« Απάντηση #1 στις: Ιανουαρίου 08, 2009, 03:27:46 μμ »
ωραίος Γιάννο ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: 
τώρα μελετούσα τον κατάλογο της EMEK και βρήκα αρκετά ενδιαφέροντα καλούδια για τα οχήματα του Π.Σ. που έχω κατα νού
ΛΑΜΠΡΟΣ ΜΑΝΤΖΙΟΣ

Αποσυνδεδεμένος Viper

  • Modelclub.gr
  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10061
  • Age: 49
  • Τόπος: Χωματερή της Ευρώπης
  • Keep modeling !
    • Ελληνική Μοντελιστικη Κοινότητα
Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
« Απάντηση #2 στις: Ιανουαρίου 08, 2009, 05:36:34 μμ »
βγαζει και μπατσικα :mrgreen: η εν λογω εταιρια Λαμπρο ?

Αποσυνδεδεμένος Lman

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3734
  • Age: 50
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
« Απάντηση #3 στις: Ιανουαρίου 08, 2009, 05:45:17 μμ »
πάλι άτυχος είσαι  :cry:

μόνο φορτηγά  :mrgreen:
ΛΑΜΠΡΟΣ ΜΑΝΤΖΙΟΣ

Αποσυνδεδεμένος ramfighter

  • Xrepi Model Collector
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6113
  • Age: 56
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
« Απάντηση #4 στις: Ιανουαρίου 08, 2009, 06:03:55 μμ »
H welly βγάζει αστυνομικά αλλά δεν τα έχω δεί στην Αθήνα. Λαμπρούκοι  κοιταξτε  εδώ για octavia
 ::arrowred:: http://www.abrex.cz/en/products/params/category/13.html

Αποσυνδεδεμένος Lman

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3734
  • Age: 50
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
« Απάντηση #5 στις: Ιανουαρίου 08, 2009, 06:09:49 μμ »
Γιάννο και το octavia του 2004 πάλι δεν κάνει για τα δικά μας
γιατί είναι μεταγενέστερο μοντέλο από αυτά που έχουμε πάρει
(θέλει αλλαγές  :wink: :wink: :wink: ετοιμάζω κάτι σχετικό)  ::salut::
ΛΑΜΠΡΟΣ ΜΑΝΤΖΙΟΣ

Αποσυνδεδεμένος Viper

  • Modelclub.gr
  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10061
  • Age: 49
  • Τόπος: Χωματερή της Ευρώπης
  • Keep modeling !
    • Ελληνική Μοντελιστικη Κοινότητα
Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
« Απάντηση #6 στις: Ιανουαρίου 08, 2009, 06:19:49 μμ »
η τροχαια μας πρεπει να εχει τετοια.... ::icon_thumright::  ::arrowdown::


Spoiler (hover to show)

Αποσυνδεδεμένος Ni_Kos

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2410
  • Age: 54
  • Τόπος: Thessaloniki - Milano
Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
« Απάντηση #7 στις: Ιανουαρίου 08, 2009, 06:25:17 μμ »
Έχω την εντύπωση ότι από station wagon η Ε.Α έχει μόνο τα Citroen Xsara .

Χωρίς νά 'μαι 100% σίγουρος  :roll:
Nikolas Kostoulas

Αποσυνδεδεμένος Lman

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3734
  • Age: 50
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
« Απάντηση #8 στις: Ιανουαρίου 08, 2009, 06:29:54 μμ »
σωστός ο Νίκος  ::salut::

αλλά έχω μία υποψία για την τροχαία εθνικών οδών ότι έχει και τα octavia


Γιάννο και το octavia του 2004 πάλι δεν κάνει για τα δικά μας
γιατί είναι μεταγενέστερο μοντέλο από αυτά που έχουμε πάρει
(θέλει αλλαγές  :wink: :wink: :wink: ετοιμάζω κάτι σχετικό)  ::salut::


τα station έχουν τα σωστά χαρακτηριστικά για τα κανονικά περιπολικά της Ε.Α. και τα οχήματα του Π.Σ. αλλά είναι sation :? :? :? :?
ΛΑΜΠΡΟΣ ΜΑΝΤΖΙΟΣ

Αποσυνδεδεμένος Ni_Kos

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2410
  • Age: 54
  • Τόπος: Thessaloniki - Milano
Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
« Απάντηση #9 στις: Ιανουαρίου 08, 2009, 06:43:02 μμ »

αλλά έχω μία υποψία για την τροχαία εθνικών οδών ότι έχει και τα octavia


Λάμπρο, λόγω δουλειάς είμαι συνέχεια στους δρόμους και προσπαθώ να φέρω εικόνα κάποιου station Octavia, αλλά νομίζω ότι δεν υπάρχουν. ::dontknow::

Εξάλλου δεν θα τα κατεβάζανε και στις παρελάσεις  :?:  Προσωπικά είμαι fan όλων των ειδών station (και κάτοχος 307SW) και τα θεωρώ πιό όμορφα από τα sedan  ::icon_thumright::
Nikolas Kostoulas

Αποσυνδεδεμένος sgt-major

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3589
  • Age: 58
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
« Απάντηση #10 στις: Ιανουαρίου 08, 2009, 06:43:30 μμ »
σωστός ο Νίκος  ::salut::

αλλά έχω μία υποψία για την τροχαία εθνικών οδών ότι έχει και τα octavia


Γιάννο και το octavia του 2004 πάλι δεν κάνει για τα δικά μας
γιατί είναι μεταγενέστερο μοντέλο από αυτά που έχουμε πάρει
(θέλει αλλαγές  :wink: :wink: :wink: ετοιμάζω κάτι σχετικό)  ::salut::


τα station έχουν τα σωστά χαρακτηριστικά για τα κανονικά περιπολικά της Ε.Α. και τα οχήματα του Π.Σ. αλλά είναι sation :? :? :? :?
Εχει!!!! Ενα τετοιο με εγραψε στην Αθηνων Πατρων για ταχυτητα
ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΚΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΑΝΤΩΝ ΤΙΜΙΩΤΕΡΟΝ ΠΑΤΡΙΣ-ΣΜΥ ΤΑΞΗ89

Αποσυνδεδεμένος Ni_Kos

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2410
  • Age: 54
  • Τόπος: Thessaloniki - Milano
Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
« Απάντηση #11 στις: Ιανουαρίου 08, 2009, 06:48:34 μμ »
Εχει!!!! Ενα τετοιο με εγραψε στην Αθηνων Πατρων για ταχυτητα

Τώρα πάω πάσο !!! Έίδες το "καλό" του να σε γράφουνε ... ξέρεις ότι η τροχαία έχει και τα station !!!  ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::

Μάλλον πρέπει να με γράφουνε κι εμένα πιό συχνά   :mrgreen:
Nikolas Kostoulas

Αποσυνδεδεμένος Lman

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3734
  • Age: 50
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
« Απάντηση #12 στις: Ιανουαρίου 08, 2009, 06:50:52 μμ »
σωστός ο Νίκος  ::salut::

αλλά έχω μία υποψία για την τροχαία εθνικών οδών ότι έχει και τα octavia


Γιάννο και το octavia του 2004 πάλι δεν κάνει για τα δικά μας
γιατί είναι μεταγενέστερο μοντέλο από αυτά που έχουμε πάρει
(θέλει αλλαγές  :wink: :wink: :wink: ετοιμάζω κάτι σχετικό)  ::salut::


τα station έχουν τα σωστά χαρακτηριστικά για τα κανονικά περιπολικά της Ε.Α. και τα οχήματα του Π.Σ. αλλά είναι sation :? :? :? :?
Εχει!!!! Ενα τετοιο με εγραψε στην Αθηνων Πατρων για ταχυτητα


μήπως μετά το γράψιμο έβγαλες και φωτογρφίες  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ΛΑΜΠΡΟΣ ΜΑΝΤΖΙΟΣ

Αποσυνδεδεμένος Ni_Kos

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2410
  • Age: 54
  • Τόπος: Thessaloniki - Milano
Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
« Απάντηση #13 στις: Ιανουαρίου 08, 2009, 06:54:44 μμ »
μήπως μετά το γράψιμο έβγαλες και φωτογρφίες  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::thumbleft::

ʼν δεν το έκανες προσπάθησε να σε ξαναγράψουνε και να βγάλεις τώρα !!!!!!!!

Βέβαια μπορεί να χρειαστεί να το κάνεις κανά 2-3 φορές μέχρι να πετύχεις το station   :mrgreen: :mrgreen:
Nikolas Kostoulas

Αποσυνδεδεμένος George R

  • Kapitän zur See
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/35
  • ***
  • Μηνύματα: 2174
  • DKM BISMARCK
    • Ένωση Μοντελιστών Ιωαννίνων
Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
« Απάντηση #14 στις: Ιανουαρίου 08, 2009, 10:19:45 μμ »
μήπως μετά το γράψιμο έβγαλες και φωτογρφίες  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::thumbleft::

ʼν δεν το έκανες προσπάθησε να σε ξαναγράψουνε και να βγάλεις τώρα !!!!!!!!

Βέβαια μπορεί να χρειαστεί να το κάνεις κανά 2-3 φορές μέχρι να πετύχεις το station   :mrgreen: :mrgreen:


 ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino::
"Ich lasse mir doch mein Schiff nicht unter dem Arsch wegschiessen.  Feuererlaubnis !"


 www.emioannina.gr

Αποσυνδεδεμένος sgt-major

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3589
  • Age: 58
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
« Απάντηση #15 στις: Ιανουαρίου 09, 2009, 12:58:44 πμ »
Ενταξει εγω θα τρεχω και σεις οι δυο θα μου πληρωνετε τις κλησεις
ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΚΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΑΝΤΩΝ ΤΙΜΙΩΤΕΡΟΝ ΠΑΤΡΙΣ-ΣΜΥ ΤΑΞΗ89

Αποσυνδεδεμένος Lman

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3734
  • Age: 50
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
« Απάντηση #16 στις: Ιανουαρίου 09, 2009, 01:03:29 πμ »
Ενταξει εγω θα τρεχω και σεις οι δυο θα μου πληρωνετε τις κλησεις

αρκεί οι φωτογραφίες να αξίζουν  :mrgreen: :mrgreen:
ΛΑΜΠΡΟΣ ΜΑΝΤΖΙΟΣ

Αποσυνδεδεμένος ramfighter

  • Xrepi Model Collector
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6113
  • Age: 56
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
« Απάντηση #17 στις: Ιανουαρίου 09, 2009, 01:43:43 πμ »
να αξίζουν και τα όργανα, για να λέμε χαλάλι
Spoiler (hover to show)
::love10:: ::love10:: ::love10:: ::101:: ::spam_smilie:: ::ontopic:: Να μιλήσουμε τώρα και για κανένα φορτηγό  :?:

Αποσυνδεδεμένος Lman

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3734
  • Age: 50
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
« Απάντηση #18 στις: Ιανουαρίου 09, 2009, 01:46:54 πμ »
ναι βάλε το μωρό φώτο και μετά λέγε για τα φορτηγά  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ΛΑΜΠΡΟΣ ΜΑΝΤΖΙΟΣ

Αποσυνδεδεμένος Ni_Kos

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2410
  • Age: 54
  • Τόπος: Thessaloniki - Milano
Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
« Απάντηση #19 στις: Ιανουαρίου 09, 2009, 02:11:45 πμ »
 :shock: :shock: :shock:

Καλά ρε Γιάννο πλάκα μας κάνεις ... Μας πετάς τα β@&#α έξω και μετά θέλεις να μας επαναφέρεις στο topic και να μιλήσουμε για φορτηγά  :?: :?:

Τώρα είναι που ξεφύγαμε  ::love7:: ::love7:: ::love7::
Nikolas Kostoulas

Tags: